וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה ערוך

לילה אודינייב

18.2.2010 / 18:22

האיש שהוכיח שברגעים קריטיים גם כרישה יכולה לפלג בין BFF, מנסה להיות הכי גזעי בזמן שהוא סופר את הימים לגמר. מחוץ לבית, משפחתו מתבאסת ממה שהיא רואה בטלוויזיה, והיום היא פנתה להפקת התוכנית בבקשה להיות עדינים איתו. וואלה! סלבס מדיחה את ההורים שלה

בני משפחתו של אלירז שדה פנו היום (ה') להפקת התכנית וביקשו לשלב בתוכניות צדדים נוספים באישיותו של אלירז, שלא נראו בזמן האחרון על המסך.

אחיו הגדול של אלירז, עופר שדה, אף פרסם מכתב בפורום הרשמי של אחיו, ובו מתאר את התחושות הקשות במשפחה:
"רשימת ההדחה שפורסמה אתמול הפתיעה, לאור המצב ששרר בבית... אך הפתעות הן חלק מתוכניות ריאליטי. אני לא מבין איך ארז העמיד את אלירז פתאום להדחה... איך דווקא השבוע הוא לא העמיד את גו-אל. חברים, העונה עוד רגע נגמרת, וחשוב שהצדק ייעשה, והאדם האמיתי והנכון ינצח. אתם מכירים את אלירז מהרגע שנכנס לבית, ואתם רואים אותו יום יום בערוץ 20. הוא נשאר אותו אדם עם אותם ערכים ואותה דרך. ימים לא קלים עוברים עלינו, וקשה לנו לראות את אלירז מדוכדך ועצוב".

עופר שדה, ההון המשפחתי יילך על SMSים?
"אלירז היה ונשאר אלירז! הוא נאמן לאמת שלו, הוא לא משחק, ולכל האורך מתנהג בדיוק כמו שהיה מתנהג בחיים האמיתיים. המשפחה ואני לא פנינו להפקה, אלא סומכים עליה, שהיא עושה את השיקולים הנכונים בעריכת התוכנית".

מהפקת האח הגדול נמסר: "אנו מודעים לעובדה כי התכנית מעוררת מעורבות גבוהה בקרב הצופים. עם זאת אין כל בסיס לטענות הנ"ל. הסיטואציות המובאות במשדרים המרכזיים משקפות את המתרחש בבית כפי שניתן לעקוב 24/7 בערוץ 20".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully