וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ בחוץ

לילה אודינייב

16.2.2010 / 13:38

הזמר, שוואלה! סלבס פיצחה את כל הגרעינים שהיא מצאה בפיצוצייה בהופעה שלו, הבריז ברגע האחרון מפרויקט "עבודה עברית" החדש בגלל ענייני כסף, והוחלף על ידי אייל גולן

קובי פרץ, שוואלה! סלבס קבעה את תאריך החתונה שלה לפי הלו"ז שלו, לא ישתתף בפרויקט המוזיקלי "עבודה עברית". הביטול הגיע ברגע האחרון, ומזל שאייל גולן הציל את המצב.

"עבודה עברית" הוא פרויקט מוזיקלי במסגרתו מבצעים אמנים ישראלים מובילים קאברים לשירים שונים. זו הפעם השלישית שהפרויקט יוצא לפועל, והפעם מוקדש כולו לשיריו של אמן אחד, עוזי חיטמן. שני האוספים הקודמים בסדרה נמכרו במאות אלפי עותקים.

מקורבים להפקת הפרויקט סיפרו לוואלה! סלבס כי פרץ אישר את השתתפותו, והיה אמור לבצע את השיר "מי ידע שכך יהיה", במקור בביצוע בועז שרעבי. הזמר הכין סקיצה סופית של השיר, וכל שנותר היה להקליט את השיר. אלא שפרץ דרש תשלום תמורת ההשתתפות ושותפות לזכויות היוצרים בביצועו. מקורבים להפקה הוסיפו כי המשתתפים בפרויקט עושים זאת בהתנדבות.

אייל גולן, שהיה אמור לתרום לפרויקט שיר מאלבומו האחרון, "לנצח בני" (שנכתב ע"י חיטמן), נחלץ לעזרה, והקליט את השיר שפרץ היה אמור לבצע. בנוסף לגולן, בפרויקט יקחו חלק גם עידן יניב, ליאור נרקיס, מושיק עפיה, דודו אהרון ועוד.

- שרית בירן לפרץ, מה עם קצת רוח התנדבות?
- "כשנעשתה הפנייה נאמר שמדובר בתרומה. קובי מאוד מעריך ומכבד את זכרו של עוזי חיטמן, והוא אישר את השתתפותו. כשנודע לקובי שהפרויקט מסחרי, ונמכר לגופים מסחריים, הוא שקל שוב את הנושא, והחליט שלא ייקח בו חלק".

- רונית ארבל לאייל גולן, עולם הזמר המזרחי כמרקחה?
- "לאייל לקח שעה וחצי מרגע שקיבל את הפנייה עד שהקליט את השיר זאת מתוך הערכה עמוקה לעוזי ובגלל שהוא מאוד אוהב את השיר. כבוד גדול לאייל לבצע את השיר, יצא מדהים!".

- יוסי בן דוד, המפיק המוזיקלי הבכיר בפרויקט, בקרוב הסולחה?
- "אף אחד לא מקבל על זה כסף, זה אמור לבוא מאהבה. כל האמנים נרתמים לפרויקט בשמחה, ואחרי כן הם מצליחים ומתפרסמים דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully