וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט אמריקן איידול

לילה אודינייב

15.2.2010 / 15:53

המאמי הלאומית, שגם אם יעשו "כוכב נולד 50", לא תהיה עוד אחת כמוה, השתתפה להנאתה לפני חודש באודישנים של "אמריקן איידול". לצערה של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, היא לא המשיכה במסע להוליווד. וואלה! סלבס הלם בקהל

הייתכן כי נינט טייב, ה-כוכבת שנולדה בישראל, ויתרה על האפשרות לחזות בזיו פניו של סיימון קאוול או שפשוט לא עברה? מתברר כי לפני כחודש ליוותה טייב ילדים חולי סרטן במסגרת מסע עמותת "רחשי לב" לארצות הברית. משתתפי המסע הגיעו לדיסניוורלד באורלנדו, פלורידה, בזמן שעל במת ענק התקיימה "חוויית אמריקן איידול". חוויה זו מדמה אודישנים לתוכנית הפופולרית, כשהקהל הוא השופט, ומצביע למתמודדים באמצעות לחצנים. בכל יום נבחר זוכה יחיד, ומבין הזוכים היומיים נבחר זוכה שבועי, המקבל "כרטיס זהב" לאודישנים המתקדמים של התוכנית.

אחרי לחץ מתון מצד ילדי המשלחת, הסכימה נינה להירשם לתחרות, ושרה את השיר "If It Makes You Happy" של שריל קרואו. לצערה, גילתה נינט שלא פשוט לשחק בליגה של הגדולים. לדברי נציגיה, היא קיבלה מחמאות, העפילה לגמר, אבל נאלצה להיפרד מהחלום כי היתה אמורה לעזוב את אמריקה ממילא. וכך לא תהיה נינט דה נקסט אמריקן איידול!

- רותם וחניש, המנהלת האישית של נינט, בישראל היא תמיד המלכה.
- "מדובר בעוד מתקן ילדים בדיסני, שנינט השתתפה בו עם קבוצת הילדים, לבקשתם. כפי שעלתה איתם על כל מתקני הפארק והשתתפה בפעילויות שתוכננו עבור הילדים באורלנדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully