וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער ואיילה מכות

לילה אודינייב

15.2.2010 / 7:50

הזוג, שלידם אפילו ריהאנה וכריס בראון נראים כמו רומיאו ויוליה, שוב רבו. הפעם זה נגמר בטישו מלא באפר סיגריות בפה של זאת שוואלה! סלבס לא חשבה שהיא מסוגלת לפתוח את הפה

הכל התחיל כשסער שיינפיין ואיילה רשף ניהלו עוד ריב, שעד שיוכלו להיות בחדר חסר מצלמות ואנשים, הוא מקסימום הקרבה הפיזית שהם מרשים לעצמם. בלי ידיעתם, הריב הפך למוקד דיון ציבורי. בקטע המדובר נראה סער דוחף לפיה של איילה טישו שהוציא מתוך הפח, אחר כך מפיל אותה לקרקע ושוב מנסה לדחוף את הטישו לפיה. שניהם אגב נראים משועשעים למדי.

האירוע הוביל לתגובות נזעמות בקרב אינספור צופים וטוקבקיסטים ברחבי ישראל שכינו את שיינפיין "גבר אלים", קראו להדחתו בשל אלימות המנוגדת לחוקי הבית, ואף התמרמרו על התעלמות האח הגדול מהמקרה.

בדיוק כמו איילה, גם משפחתה לא לקחה קשה את האירוע: "האמת שלא ראיתי", סיפרה לינה, אחותה הגדולה של איילה, לוואלה! סלבס, "אבל לפי מה שאני יודעת, זה לא עבר את גבול הטעם הטוב, והיה רק השתובבות בין אוהבים, בגדר של צחוקים. ההתלהמות סביב זה יצאה מפרופורציה, אבל כל דבר שקורה שם, ישר קמות נשמות טובות שעושות מכל זבוב פיל ומחפשות אקשן איפה שאין. אם זה באמת היה עובר את הגבול, איילה היתה ישר מעירה לסער, כמו שהיא תמיד עושה, היא לא תיתן שיפגעו בה".

גם יצחק שיינפיין, אביו של סער, שלאחרונה סופג הרבה ביקורת על בנו, לא התרגש: "זה כבר מתחיל להצחיק אותי", הוא אמר לוואלה! סלבס, "אנשים ששונאים את סער, מחפשים בכוח להפיל אותו. אסור לבן אדם לעשות מעשי קונדס? סער הוא הגבר הכי רגיש שיש, פתאום עשו אותו אלים? יש גבול! זה שמאשימים אותו בתקיפת נשים, זו בושה וחרפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully