וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט מלאכים מושחתים

לילה אודינייב

9.2.2010 / 15:38

פוסטרים של "כמעט מלאכים", הסדרה שליטל מעתוק לא מפסידה בחיים, הושחתו יחד עם עשרות תחנות אוטובוס בהן הם היו תלויים. ולא בגלל שבני הנוער הפשושים שעשו זאת לא סובלים אותם, אלא בגלל מבצע של פלאפון. וואלה! סלבס לא, את!

כוכבי הסדרה "כמעט מלאכים", שגרמו לוואלה! סלבס לתרגל ספרדית בתקווה שתצא עם אחת מהם, תרמו לא בכוונה, ללימודי הוונדאליזם בקרב ילדי ישראל. בימים האחרונים הוצבו בתחנות האוטובוסים ברחבי הארץ שלטי פרסום עליהם תמונות של כוכבי הסדרה. זאת, במסגרת מסע הפרסום החדש של חברת "פלאפון", המזמינה את חובבי הסדרה להצטלם לצד הכוכבים שבפוסטרים, להעלות את התמונה לפייסבוק ואולי לזכות במפגש מרגש עם הנשמות הטהורות.

המעריצים, שחששו מהתחרות הצפויה להם, השחיתו את התמונות כדי למנוע מאחרים להצטלם. הם הרסו עשרות תחנות אוטובוס ברחבי הארץ, כשהם שוברים את מכסי הפלסטיק, תולשים תמונות וקורעים אותן.

- חברת פלאפון, כאילו הלו?
- "כוכבי 'כמעט מלאכים' הפכו למותג חזק בקרב בני הנוער, ואנו גאים להיות חלק מההצלחה. אנו לא מעודדים את התופעה, אך עד כה החלפנו עשרות שלטים ברחבי המדינה".

איתן פיקסמן, דובר "דן": "אני מצר על האלימות, וזו אלימות! גם הרצון להשיג את הפוסטר אינו מצדיק הרס התחנות. מערכת החינוך צריכה לקחת את העניינים לידיים, ולהפנות את כל המשאבים למלחמה נגד האלימות בקרב בני הנוער".

וואלה! סלבס מתרגשת כשהיא נזכרת שפעם אחת הרשו לה לשבת במאחורה של האוטובוס בטיול שנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully