וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה לוין דיסקית

לילה אודינייב

8.2.2010 / 0:19

הפולנייה הנצחית, שוואלה! סלבס חשבה שכל מה שהיא יודעת זה לשבור את רוחם של דיירי בתים, יודעת לשבור גם דיסקים ישנים. בתערוכה שלה, "קטעים והשתקפויות", יוצגו עבודות מסנוורות שלה. על המבקרים לשטוף ידיים ומאחורי האוזניים

שרה לוין, האישה שגרמה לוואלה! סלבס לחשוב פעמיים כשהיא מבקשת נר מהשכנה בת ה-73 שלה, מנצלת את דקת התהילה האחרונה שנותרה לה, ובשבוע הבא היא תיפתח תערוכה ייחודית בה תוצג טכניקה שפותחה על ידה, המשלבת שברי דיסקים ישנים בתוך ציורים.

הרעיון לשילוב נולד לפני מספר שנים, כשלוין ראתה ברחוב חפץ שהחזיר צבעים. כשהתקרבה, היא הבינה שמדובר בדיסק ישן, ומיד זיהתה בחושיה המחודדים פוטנציאל עסקי בתחום האמנות.

ביום שלישי הבא תציג לוין בתערוכה משותפת עם שעוני קלווין קליין בקניון רמת אביב, עשר יצירוות עליהן עבדה יותר משנה. בנוסף תוצג תמונה מיוחדת שהכינה בעקבות חוויותיה בבית האח הגדול, אותה תעניק במתנה להפקת התכנית. מי שירצה לרכוש לעצמו פיסת אמנות פולנית, ייפרד מ-5,000 שקל ומעלה.

- לוין, דיסקים צרובים?
- "אני חושבת שאם אנשים מרגישים שהם יכולים ליצור משהו, חשוב לא לפספס ולתת לזה הזדמנות. אנשים אמנם נולדים עם כישרונות, אבל חשוב מאוד גם לפתח אותם במשך השנים".

וואלה! סלבס שומעת את החדש של דורון מזר ולאה לופטין בריפיט.

  • עוד באותו נושא:
  • שרה לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully