וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין רגיש

לילה אודינייב

2.2.2010 / 15:12

אביו של סער טוען כי סער אמר "ברוך שפטרנו", אחרי שעדנה סיפרה כי לא תשוב לבית האח בעקבות גילוי הגידול בראשה, לא מתוך רוע. עדנה עצמה שמעה על ברכתו, ומסרה כי היא לא כועסת עליו

סער שיינפיין, העו"ד שיזדקק לסנגוריה עצמית מקיפה כשייצא מבית האח, עורר סערה (והרים כמה גבות) בקרב צופי ודיירי "האח הגדול", כשהגיב בצורה חסרת רגישות ואמר: "ברוך שפטרנו", אחרי ששמע כי עדנה לא תחזור לבית האח כיוון שגילו גידול סרטני בראשה.

הלילה שודרה לדיירי הבית הולוגרמה של קנטי, שסיפרה על הגידול הסרטני בגללו נאלצה לעזוב את בית האח. הדיירים היו בהלם וחלקם אף הזילו דמעה. רק שיינפיין, שהסתכסך עם קנטי על רקע דעותיה השמאלניות, ואף החרים אותה לגמרי, אמר "ברוך שפטרנו", והוסיף "גם כשהיא הולכת, היא צריכה תשומת לב". ההתבטאות התקבלה בתדהמה בקרב הדיירים והצופים בקטע.

אביו של סער, יצחק שיינפיין, אמר לוואלה! סלבס: "לסער יש לב יותר גדול משל כל מי שמשתתף בתכנית. כאבא שלו וכישראלי גאה, גם לי קשה לשמוע שנותנים לעדנה במה, יש לנו מספיק אויבים ומכחישי שואה בעולם. אבל סער לא אמר את הדברים מרוע, הוא התכוון שהוא שמח שהוא לא יצטרך להתעמת איתה יותר בגלל דעותיה, בגלל שהיא לא תהיה בבית".

עדנה קנטי אמרה בתגובה: "סער בחור נפלא, והוא נקלע לנסיבות קשות בבית שמוציאות ממנו את כל הדברים הנוראיים האלה. כשהוא ייצא מהבית, הוא יצטער עליהם. אני לא כועסת עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully