וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנה קנטי מצטערת

לילה אודינייב

31.1.2010 / 12:53

האישה, שזכתה גם היא לחרם בוגר מבית היוצר של סער זיפים, בעיקר מתחרטת שלא הספיקה להגיד לו מילים מוחצות אחרונות על כישורי הנהיגה שלו. וואלה! סלבס מסתכלת אחורה בזעם

עדנה קנטי, האישה שגרמה לוואלה! סלבס לפתוח אטלס, הודיעה הבוקר סופית כי היא פורשת מבית האח הגדול בגלל סיבה בריאותית מובהקת. מקורבים לקנטי סיפרו לוואלה! סלבס כי יש לה בעיה בריאותית ואחרי שתי בדיקות בבי"ח הדסה בירושלים, היא צפויה לעבור סדרת בדיקות נוספת בבילינסון בפ"ת בימים הקרובים. היא ככל הנראה תשוב לבית האח כדי להיפרד מהדיירים כראוי.

קנטי עצמה, שנמצאת כרגע בביתה בהוד השרון ומרגישה טוב יותר, סיפרה לוואלה! סלבס כי פרשה אחרי שחשה כי היא לא יכולה להימצא יותר בבית, ומרגישה כי עשתה די והותר בקידום האג'נדה שלה נגד הכיבוש, לשם קידומה נכנסה לבית האח מלכתחילה. "אני שמחה שנכנסתי לבית והכנסתי את האג'נדה שלי", היא אומרת, "יצאתי, כי לא יכולתי להיות שם יותר" .

עוד אמרה קנטי, כי הדבר היחיד שהיא מצטערת עליו בפרישתה הוא שלא הספיקה לראות את סער שיינפיין מודח. היא תכננה להגיד לו כמה מילים, אחרי שהכריז עליה מלחמה: "סער, יש לו גוף שרירי והזיפים שלו הורסים, אבל אם הוא היה דורס חיה בלילה, בליינד הוא היה עושה רוורס כדי לוודא הריגה".

יצחק שיינפיין, אביו של סער: "עדנה לכלכה מאוד, ואני לא מוכן לרדת לרמה שלה. חוץ מזה, הוא מאוד אוהב חיות".

מהפקת "האח הגדול" נמסר: עדנה היא ללא ספק אחת הדיירות המעניינות והראויות שהיו לנו העונה, וללא ספק חסרונה יורגש בבית. האח הגדול ומערכת הפקת מאחלים לה רפואה שלמה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדנה קנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully