וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גולדמן מדגמנת

לילה אודינייב

31.1.2010 / 10:29

הדוג-מגישית, שעמוק בפנים היא אישה של טריינינג וקפוצ'ון מגיל 14, נבחרה לפרזנטר את קולקציית אביב-קיץ 2010 של מותג האופנה מאיה נגרי. וואלה! סלבס כסף קל

יעל גולדמן, האישה שגרמה לוואלה! סלבס לשכנע את עצמה שחסה יותר טעימה מנתח קצבים עם פלפל גרוס ורוטב צ'ימיצ'ורי ולקינוח תותים על קרם פאטיסייר ושוקולד מריר, נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג האופנה מאיה נגרי לעונה הקרובה, ותוביל את קמפיין קולקציית אביב-קיץ 2010. תמורת הקמפיין תגרוף גולדמן לכיסה סכום של 30 אלף דולר.

נגרי מסרה כי "יעל גולדמן מייצגת בעיני יופי ישראלי אמיתי. ליעל יש אמירה אופנתית אמיתית, ומעבר להיותה דוגמנית יפהפייה היא גם אישה חזקה, אינטליגנטית ומצליחה. גולדמן היא אחת הדמויות האהובות בעולם התרבות, הבידור, היופי והאופנה הישראלי, וככזו היא תייצג באופן הטוב והשלם ביותר את בית האופנה שלנו".

- גולדמן, מעכשיו גרדרובה חינם.
- "אני שמחה וגאה לעבוד עם מעצבת מלאת השראה ובעלת השקפת עולם רחבה ומרתקת כמו של מאיה נגרי. תפיסת הנשיות שלה, שמבקשת לקבל כל אישה כפי שהיא ולהעצים אותה באמצעות סגנון וטעם טוב, מתאימה מאוד לערכים שאני מאמינה בהם. אני בטוחה שגם קולקציית הקיץ של מאיה תהיה מפתיעה ואוונגארדית כמו כל הקולקציות הקודמות שלה, שתמיד התחברתי אליהן".

בשביל 30 אלף דולר וואלה! סלבס היתה מוכנה גם להיות הפרזנטורית של רכבים לשינוע בטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully