וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים מפוסטר

לילה אודינייב

28.1.2010 / 15:54

הגבר המדליק, שוואלה! סלבס קנתה בזכותו גופות תאורה לכל המשפחה, קיבל מבעלי "מחסני תאורה" פוסטר ענק בגודל קיר, ועליו תמונה שלו שהיתה מעלה למתנגדי הפוטושופ את הסעיף, וכיתוב מתחנפן עד דמעות. מעניין למה

מיקי בוגנים, מי ששכנע את וואלה! סלבס ששתי גבות יותר עדיף מאחת, קיבל השבוע פוסטר פרידה מתחנף מבעלי רשת "מחסני תאורה", בתקווה שלא ייקח קשה מדי את הבחירה בג'ודי ניר מוזס שלום כפרזנטורית החדשה של הרשת. זאת אחרי שהוא שירת אותם נאמנה במשך שלוש שנים.

המתנה כללה שליח למספרה התל אביבית של בוגנים, שנשא תמונת ענק ממוסגרת, ועליה הכיתוב: "מיקי, כשבחרנו בך, כולם חשבו שהשתגענו, אבל תחושות הבטן שלנו אמרו שזה הדבר הנכון לעשות. אתה אדם מיוחד מאין כמוהו, נכנסת לנו עמוק ללב ולנשמה, ואנחנו אוהבים אותך מאוד. תודה לך על שיתוף הפעולה, התמיכה וההיענות, אותנו הדלקת לגמרי". בנוסף לתמונה, הפיקו בעלי הרשת מגה-פוסטר בגודל של קיר שלם, שיעטר את הכניסה לבית הספר החדש לאיפור של בוגנים, שייפתח בקרוב.

בוגנים יוכל להשוות בין מתנה זו לקודמת שקיבל מבעלי הרשת. לפני ארבעה חודשים, כשעדיין תפקד כפרזנטור הרשת, צולמה פרסומת בלעדיו, ואז נשלחה אליו סלסלת פירות טרופיים, פרחים ופתק: "מיקי הגדול מכולם, מצטערים שגנבנו לך את הבמה. זה משהו חד פעמי ואנחנו חולים עליך. בקרוב נעלה קמפיין משותף חדש. על החתום, איציק ונרי, הקבצנים".

- בוגנים, בפעם הקודמת לפחות היה מה לנשנש.
- "אם אפשר בפעם הבאה חופשה בניו-יורק + דירה + בריכה + גבר הורס, זה עדיף!".

- איציק חיימוב, מבעלי מחסני תאורה, זה נראה לך פיצוי הולם?
- "בזכות הקמפיין עם מיקי בוגנים הצליחה הרשת למצב את עצמה כמותג אופנה הנחשב למוביל בתחומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully