וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי נוי יודה'לה

לילה אודינייב

28.1.2010 / 12:47

הגבר, שלעד ייראה כמו תינוק עם השתלת סיליקון, נתקע במקלחת של מלון טורקי עם סבון פלוס שמפו ובלי מים חמים. וואלה! סלבס ראתה את "אקספרס של חצות" ומקווה לטוב

צחי נוי, האיש שגרם לוואלה! סלבס לתהות לגבי גדלים של תחתונים, עבר בשבוע שעבר חוויית "אסקימו לימון", שהתחיל בניסיון להתקלח ונגמר בחבר ששופך עליו בקבוקים של מים רותחים.

נוי וחברו לעסקים אלרן דרעי טסו לאיסטנבול לפגישות עסקים. השניים השתכנו בבית מלון יוקרתי בעיר, ובאחד הערבים התכוננו לצאת לסיור בעיר. נוי נכנס למקלחת, הסתבן, ואז גילה שאין מים חמים, דבר לא נעים בחורף הטורקי, בכלל בחורף, ובכלל בחיים. כשרק מגבת לגופו, התקשר נוי ללובי, וביקש לטפל בתקלה.

כעבור כמה דקות ארוכות ומקפיאות הגיע לחדרו של נוי איש תחזוקה עם מברג, שפירק את הברזים, החזיר אותם, והבטיח בטורקית שהכל בסדר. באופן מפתיע (או שלא) המים החמים לא חזרו, ונוי שוב נאלץ לצאת מהמקלחת ולהתקשר לקבלה. הפעם הוא דרש לעבור לחדר אחר, אבל הפקידה הסבירה לו שמדובר בתקלה כללית במלון, ושאין לו ברירה אלא להתאזר בסבלנות.

נוי, שפשוט חייב היה להתקלח, או לפחות להוריד מהגוף את מסיכת הסבון והשמפו, ביקש עזרה מדרעי. החבר הנשמה לא התעצל, לקח בקבוקי קולה ריקים, ירד למטבח, מילא אותם במים חמים ושפך אותם על חברו המסובן.

- נוי, שלום למיני בר?
- "הסיפור נגמר טוב, גם התקלחתי וגם הייתי נקי. הבעיה היא שקצת התקררתי, אבל אני מרגיש בסדר".

וואלה! סלבס עושה חביתות עשבי תיבול עם סבון שמן זית של סבתא ג'מילה מפקיעין.

  • עוד באותו נושא:
  • צחי נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully