וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לנצמן קורבן

לילה אודינייב

25.1.2010 / 13:48

המודח שמשוכנע שהוא מינימום מקסימום לא מעביר יום בלי שמישהו מאשים אותו במשהו. והפעם מתגלה כי לפני חמש שנים בחורה שיצאה עם גורג'ס הגישה נגדו תלונה על אלימות כלפיה

תומר לנצמן, מי שלימד את וואלה! סלבס לפתות גבר סטרייט, הסתבך בדברים יותר רציניים מאסימונים. לפני כחמש שנים, כשהיה חייל במפקדת זרוע היבשה, הוגשה נגדו תלונה ע"י צעירה, שטענה שבזמן שהשניים יצאו, הוא נהג כלפיה באלימות.

מקורבים ללנצמן סיפרו לוואלה! סלבס ול"חדשות הבידור" של הוט כי הבחורה, שככל הנראה נעלבה לאחר שלנצמן נפרד ממנה, "החליטה להרוס לו את החיים", לדבריהם, וכדי להתנקם בו הגישה נגדו תלונה בה טענה כי גורג'ס היכה אותה. בעקבות התלונה נפתחה חקירה והוחרם נשקו האישי של לנצמן, אך בסיומה נקבע כי התלונה כוזבת, והתיק נסגר לטובת לנצמן.

אך הפרשה לא הסתיימה. בשבועות בהם גר פביולס בבית האח הגדול צצו בפורומים שונים, ובעיקר בדף הפייסבוק של לנצמן, הודעות לכאורה מפי בנות שספגו אלימות מצדו. מקורביו של לנצמן ביקשו מהן להפסיק את ההשמצות, ואף שקלו לתבוע על הוצאת דיבה.

אחת המפרסמות אף שלחה מיילים לגורמים בהפקת התכנית, טענה כי לנצמן התעלל בה, ודרשה להוציא אותו מבית האח. ההפקה ניסתה ליצור קשר עם הבחורה על מנת לשמוע את טענותיה, אבל היא סירבה בתוקף.

- לנצמן, מה פה קורה פה?
- "מדובר בהאשמות שווא, ועובדה שהחקירה הסתיימה בלא כלום. מפאת כבוד הבחורה, לא ארחיב מעבר לכך".

- הפקת האח הגדול, הוא זכאי?
- "הבחורה פרסמה את האשמותיה באמצעות האינטרנט, אך סירבה להשמיע את האשמותיה בפני ההפקה. כמו כן, מבדיקות מקיפות שביצעה ההפקה מול גורמי הביטחון עלה כי אין בסיס להאשמותיה וכי אין בהן ממש".

מדו"צ נמסר: "אין באפשרותנו למסור פרטים מטעמי צנעת הפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully