וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לנצמן חשוד

לילה אודינייב

21.1.2010 / 19:08

הגורג'ס, שרק נותר שיאשימו אותו בשוד תמונות של ואן גוך, נחשד בהעתקת עבודת הגמר במסגרת לימודיו במכללה למנהל שבוע לפני שנכנס לבית האח. וואלה! סלבס במתח - איך תומר יצא מזה?

תומר לנצמן, הבייבי דיווה שיעזור לוואלה! סלבס לכתוב את רב המכר העתידי "כך תבלבל את האויב בנוגע לנטייה המינית שלו", הסתבך אקדמית שבוע ימים לפני כניסתו לבית האח הגדול, כשנחשד בהעתקת עבודת גמר במסגרת הלימודים.

לנצמן, סטודנט שנה ב' לתקשורת ולניהול במכללה למנהל, הגיש יחד עם שותפתו ללימודים עבודת גמר מסכמת הדומה מאוד לזו של זוג אחר בכיתה. המתרגלת שבדקה את העבודות הבחינה בדמיון המפתיע, ודיווחה על כך למרצה האחראית על הקורס.

הארבעה נקראו לבירור במשרדה של המרצה האחראית, שהסבירה להם, שבמקרה ויימצאו אשמים, עבודתם תיפסל והם יעמדו לוועדת משמעת. הגורג'ס, שעמד על כך שהוא זך כתינוק, הפעיל עליה את קסמיו, ואחרי שיחה ארוכה הוחלט לוותר לו ולשותפתו. על מנת להוכיח סופית את חפותם, ביקשה המרצה מהשניים להגיש עבודה מתקנת באותו נושא. בסוף הסאגה תומר קיבל ממנה אפילו התנצלות.

- טלי לנצמן, אמא של תומר, ככה את מכירה את הבן שלך?.
- "אני לא מאמינה שתומר העתיק, כי אני תמיד רואה אותו מכין בעצמו את העבודות האלה. הוא ילד חכם מאוד, הוא לומד כמה שעות לפני המבחן ומקבל ציונים גבוהים".

מדוברות המסלול האקדמי, המכללה למנהל נמסר: "אנו לא מגיבים על עניינים הנוגעים לסטודנטים הלומדים במכללה".

וואלה! סלבס ראתה פעם אוניברסיטה מבחוץ, ועד היום לא יוצאת מהטראומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully