וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה איפרגן מפורגנת

לילה אודינייב

19.1.2010 / 12:37

לבחורה, שלחשוב צעד אחד קדימה זו לא התכונה אפעס הכי חזקה שלה, עשו בסניף הדואר בו עבדה הרבה כבוד בצורת בול חינני משלה, כשהתקבלה ל"אח הגדול". וואלה! סלבס אוספת זהבים של קרמבו

הילה איפרגן, הבחורה שחיה בללה לנד ואין לה שמץ של מושג שהעתיד התעסוקתי שלה לא ורוד, דווקא זכתה לכבוד גדול בסניף הדואר בו עבדה לפני שעברה לבית האח. דואר ישראל הנפיק בולים, עם חותמת והכל, כשתמונתה של איפרגן ואיחולי "בהצלחה" מופיעים עליהם, וזאת לאות פירגון על כניסתה לתוכנית הריאליטי.

היחס השתנה לאחר שאיפרגן סיפרה בתוכנית כיצד הגיעה לסניף אישה מבוגרת שרצתה לספור 70 אלף שקל, ואיפרגן, שהתעצלה לספור את הכסף, שלחה אותה לסניף אחר בטענה שמכונת הספירה מקולקלת. חוץ מזה איפרגן סיפרה כמה היא לא סובלת את הלקוחות "הרוסים והאשכנתוזים", לדבריה.

בדואר ישראל לא אהבו את מה ששמעו, וכעת בוחנים את פיטוריה וכן הגשת תביעה נגדה בגין עבירה על נהלי החברה, ופגיעה בלקוחות הגוף.

- עדי איפרגן, אחותה של הילה, מתי יוצא בול דואר אוויר?
- "מוזר הבלגן שעשו מהסיפור. כולם בדואר היו מרוצים ממנה ופירגנו לה, והבולים שהוציאו במיוחד בשבילה הראו כמה כיבדו אותה. חוץ מזה, היא הודיעה שתתפטר לפני שנכנסה לתכנית, כך שהם לא ממש יכולים לפטר אותה".

- מירב לפידות, דוברת דואר ישראל, אתם שולחים אותה הביתה עם בול?
- "לפני שהילה אמרה את הדברים בתכנית, היא קיבלה פירגון מלא, אבל לאור הדברים, בדואר ישראל מתרעמים על צורת התנהגותה, שמעידה על אופיה, ואלה לא הסטנדרטים של הגוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully