וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותנה ג'אבר מנותקת

לילה אדינייב

18.1.2010 / 0:31

האישה, שבעוד חודש תוכלו להיתקל בה לא במקרה בשינקין, היתה עושה פרסומת לחומוסייה שלה ב"מחוברות 2" לולא היתה מבריזה לטובת "האח הגדול". וואלה! סלבס רוצה לדעת אם לליאת בר-און כבר יש חבר

פותנה ג'אבר, האישה הראשונה שאומרת "שלום עולמי" והיא לא מלכת יופי, קיבלה הצעה להשתתף בעונה השנייה של הסדרה 'מחוברות', אבל ברגע האחרון ערקה ל'אח הגדול'.

כחודש לפני שנכנסה לבית האח, קיבלה פותנה הצעה להיפגש עם יוצרי מחוברות של הוט, ולבחון את השתתפותה בעונתה השנייה של הסדרה. פותנה, שההצעה קסמה לה ולמשפחתה, נענתה בחיוב, והמשיכה בהתדיינות מולם.

במקביל, תחקירני האח הגדול הגיעו לחומוסייה המפורסמת בשינקין בניסיון לגייס אותה לעונה השנייה של התכנית, אחרי שהתרשמו ממנה באחד מביקוריהם בחומוסיה. תחילה פותנה סירבה להצעה, בין היתר כי שמרה אמונים למחוברות, אך לבסוף נענתה בחיוב.

הצעה טלוויזיונית נוספת שקיבלו פותנה ומשפחתה היתה לפני שנתיים. בדומה לעדנה קנטי, פותנה קיבלה הצעה להשתתף ב"אמא מחליפה", אבל החליטה שהחילוף כרוך במאמץ רב מדי, וויתרה על החוויה.

- אכרם, בעלה של פותנה, יכולת להיות א' השני.
- "במחוברות רק התחילו להציע, ובאח הגדול צי'ק-'צאק לקחו אותה.התחקירנית אמרה לנו שהיא נורא התאכזבה שפותנה בחרה בריאליטי, אבל פותנה החליטה מה שהכי טוב בשבילה".

מהוט נמסר: "אין תגובה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully