וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה לוין מצותתת

לילה אודינייב

14.1.2010 / 14:20

כשוואלה! סלבס צופה מן המרכז על הריב המתוקשר בין משפחת שדה ומשפחת לוין, היא מבינה מה קרה ב"רומיאו ויוליה". ההתפתחות האחרונה היא שהגרעינית של שרה טוענת שהפקת האח הגדול אישרה כי ה-משפט המפורסם של שרה על אלירז מעולם לא נאמר

שרה לוין ואלירז שדה, שילוב גרוע בין גפילטע פיש וחריימה, נמצאים בסכסוך מחנות כיתה ג' בבית "האח הגדול", כשבמקביל משפחותיהם עסוקות בקאט-פייט משל עצמן, בעקבות משפט ששרה לכאורה אמרה על אלירז. בני משפחת שדה הגיבו בחריפות בכלי התקשורת, ואף פנו להפקת "האח הגדול" על מנת להעניש את שרה.

משפחתה של לוין, שבימי הבלגן הראשונים ניסתה לקחת את העניין בפרופורציה ולא להתייחס לנאמר, לא הצליחה להישאר אדישה למשמע הדברים שאחיו של אלירז, עופר שדה, אמר על שרה בכלי התקשורת. בין השאר שדה אמר כי לוין עברה את הגבולות, משתמשת בשפה נמוכה, ומה שאמרה זו אלימות מילולית. בעיקר זעמה משפחת לוין על כך שמשפחת שדה הפיצה את המשפט ששרה לכאורה אמרה, לפני שהיתה בידם הוכחה מוקלטת לכך. השבוע פנתה משפחת לוין גם היא אל הפקת התכנית כדי שימצאו את ההקלטה המדוברת.

"בתחילת השבוע נדהמנו לקרוא אצלכם, כי שרה לוין אמרה ביחס לאלירז דברים בוטים שאיננו רוצים לחזור עליהם", אמר ירון, בנה של שרה, לוואלה! סלבס, "למרות שאנו עוקבים אחרי התוכנית, לא נתקלנו באמירה זו, שאף אינה אופיינת לשרה. בכל זאת החלטנו לבדוק את הנושא, ופנינו אל הפקת התוכנית. במהלך שלושת הימים בהם נערכה הבדיקה, למרות שרצו פרסומים שונים בעקבות הכתבה שפורסמה אצלכם, שמרנו על איפוק בנושא. היום הושלמה הבדיקה, ולא במפתיע נמסר לנו כי הדברים שיוחסו לשרה מעולם לא נאמרו על ידה".

- עופר שדה, מכתב התנצלות בדרך?
- "התייחסתי למה שקרה למשפחה שלנו בעקבות מה שאנשים אמרו לנו שנאמר. קיבלנו מבול של טלפונים מאנשים שסיפרו לנו שזה אכן נאמר. פנינו להפקה, ומה שהם יחליטו, נקבל. ירדנו מהעניין, ואנחנו לא מתעסקים בזה יותר".

מהפקת האח הגדול סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully