וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רחמימוב מחזירה

לילה אודינייב

10.1.2010 / 14:57

הבחורה שקירבה את מדינת ישראל עוד צעד לכיוון הטראש האמריקאי, שוחררה לאוויר העולם, וכבר מגיבה להכפשות. לגבי האקס: "יש גורמים מקצועיים שיוכלו לעזור לו". וואלה! סלבס מכינה קובות מבוץ

דנה רחמימוב, האישה שוואלה! סלבס לא תשכור לייצג אותה במשפט הקרוב שלה, הודחה אתמול מבית האח הגדול אחרי שבועיים בלבד. לפני שהספיקה להגיע הביתה, כבר קיבלה עדכונים מחברותיה על הפרסומים בתקשורת על כך ששיקרה לגבי תואר עורכת הדין, על חברת ההייטק בה עבדה לכאורה, על מגוריה בפרדס חנה-כרכור ולא בקיסריה, ובעיקר על ההכפשות, שלרובן אחראי האקס עודד מויאל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא הלך לו להיכנס לבית האח הגדול, אז הוא מנסה להתפרסם על חשבוני". דנה רחמימוב על האקס עודד מויאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גדלתי בכרכור, ורוב המשפחה שלי עדיין גרה שם", סיפרה רחמימוב לוואלה! סלבס, "לפני ארבע שנים הורי עברו לקיסריה. צוות ההפקה של האח הגדול היה אצלנו, איך הייתי משקרת להם?". לגבי התואר ועבודתה, אמרה: "אין לי תואר. אמרתי שסיימתי שלוש שנות לימודים, והייתי אמורה להתחיל את ההתמחות בתל אביב. עבדתי חודש במשרד עורכי דין, והחלטתי לעזוב. ממש לפני שנכנסתי לאח הגדול, הייתי אמורה לחזור לעבוד בחברת ההייטק בה עבדתי לפני שנתיים, 'איתמר מדיקל בע"מ'. זה בסדר, אם אנשים מרכלים עלי, זה אומר שאני מעניינת".

לגבי מויאל רחמימוב אומרת: "הוא מחפש דרכים להתבלט, להתפרסם, זו הדרך שלו לעשות לעצמו יחסי ציבור. כשדיברתי על האקס ש'בגד בי', לא דיברתי על עודד, השם שלו לא הוזכר אפילו פעם אחת. דיברתי על חבר שהיה לי לפניו במשך שנים, אני לא יודעת איך הוא הגיע למסקנה שאני מדברת עליו, לא הלך לו להיכנס לבית האח הגדול, אז הוא מנסה להתפרסם על חשבוני. בכל מקרה לי אין מה לדבר איתו, ואני לא מתכוונת לרדת לרמה הזו. אם הוא לא מצליח להתמודד עם זה, יש גורמים מקצועיים שיוכלו לעזור לו".

- עודד מויאל, תשכח מקאמבק.
- "כשהיא אומרת שהיא לא התכוונה אלי כחבר ש'בגד בה', זה רק ניסיון שלה להתחמק, אבל המדינה אמרה את דברה ולא קנתה את השקרים שלה. כל המדינה יודעת מי זה עודד מויאל, אני איש יח"צ מספר 1 בישראל, ובזכות הקשרים שלי היא בכלל נכנסה לבית האח הגדול. אם הייתי נכנס איתה, היא היתה נשארת הרבה".

וואלה! סלבס בכלל לא יודעת מי זה עודד מויאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully