וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רחמימוב מלכלכת

לילה אודינייב

5.1.2010 / 10:23

האקס של העורכדינית שבאה לעשות צרות בבית הופתע לגלות שהיא מספרת למתמודדים ובדרך לכל המדינה שהוא בגד בה. וואלה! סלבס קופצת מתוך עוגה

דנה רחמימוב, שחושבת שעם תספורת שפרה יגיע גם המיליון, נכנסה לבית האח הגדול רק לפני רגע וכבר הספיקה להכעיס את האקס שלה, עודד מויאל, יחצ"ן תל אביבי. זה קרה אחרי שדנה סיפרה שהיא ומויאל נפרדו כי הוא בגד בה, דבר שגרם לו לפנות להפקת התכנית ולבקש להיכנס לבית האח. רחמימוב ומויאל היו אמורים להיכנס לבית האח הגדול כזוג, אבל שבוע לפני הכניסה הם נפרדו, מה שבסופו של דבר השאיר את מויאל מחוץ לבית הנחשק. מויאל סיפר לוואלה! סלבס כי למרות שהתאכזב, הוא פירגן לדנה ושמח בשבילה.

המצב התהפך כשהוא הבין שסמיילי שלו לא בדיוק מפרגנת לו: "בתכנית היא מספרת שבגדתי בה, מחפשת סיבה שכל המדינה תרחם עליה. אני לא בגדתי בה. לא הסתדרנו, וכל אחד הלך לדרכו. אני לא מבין למה היא מתנהגת ככה, זו לא הבחורה שהכרתי, מתחילה עם סער, מספרת עלי סיפורים, מזלזלת במועדונים שאני מייחצן ובעבודה שלי, אם הייתי יודע שזה הפרצוף האמיתי שלה, לא הייתי יוצא איתה בחיים".

האקס הזועם הרגיש שדנה עושה לו נזק, ורצה להיכנס לבית האח: "כל האנשים בארץ מכירים אותי ויודעים שאני והיא יצאנו. כשהיא מדברת על אקס ששנה איתו הרגישה לה כמו עשר, ומדברת על מערכת יחסים קשה, כולם יודעים שמדובר עלי. אני רוצה להתעמת איתה, אני מקווה שההפקה של האח הגדול תיתן לי הזדמנות להביע את כל מה שאני חושב עליה".

לגבי הרומן המדובר שלה עם בנה הצעיר של שרה אומר מויאל: "אני מכיר אותו, הוא עבד באחד המועדונים שייחצנתי, הם לא יצאו, כי באותה תקופה היא היתה חברה שלי. היא שיקרה כי היא הייתה דיירת חדשה וניסתה להתחבב על שרה". בנה של שרה, דורון, אמר כי השניים הכירו, וכי רחמימוב הרבתה להגיע למועדון בו הוא עבד כדי להתחיל איתו, אך ללא הצלחה.

- הפקת ה"אח הגדול", תזרקו עוד בשר לתומר פביולוס?
- "אנו לא נוהגים למסור פרטים על אודישן כזה או אחר".

וואלה! סלבס לא מצליחה לצאת מהבית של ההורים, כי אף אחד לא מחתים אותה על חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully