וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לנצמן מבריז

לילה אודינייב

4.1.2010 / 14:04

יומיים לפני כניסתו הגורג'סית של הפביולוס לבית האח הגדול, הוא הבריז מסיור לימודי נחשק למקום משכנם של גואל וסער בנווה אילן. כשפתחו החבר'ה המודאגים מהמכללה את הטלוויזיה, הם הבינו את הסיבה להיעדרות התמוהה. וואלה! סלבס עולה לרגל

תומר לנצמן, מי שגרם לוואלה! סלבס להתבלבל לגמרי בנוגע לנטיות שלה, שהיא בין כה וכה לא סגורה עליהן, הדאיג את חבריו למכללה, אחרי שבאופן מפתיע הבריז ברגע האחרון מסיור מודרך בבית "האח הגדול", במסגרת הלימודים.

לנצמן, סטודנט שנה ב' לתקשורת וניהול במכללה למנהל, היה אמור להגיע לסיור בבית האח בנווה אילן במסגרת הלימודים. אחרי שאישר הגעה וסגר את כל ענייני הכניסה וההסעה, חבריו לקורס הופתעו לגלות כי התלמיד החרוץ פשוט לא הגיע. זה היה מוזר עד מאוד, כיוון שבמשך תקופה ארוכה הוא דיבר על הסיור והיה לגמרי באקסייט לקראתו. החברים, שלא האמינו שהוא יבריז מארוע שהוא ציפה לו כל כך, הפגינו חברות טובה ואף התקשרו אל בני משפחתו של לנצמן כדי לשאול לשלומו.

הסיבה להברזה: יומיים לפני הסיור הודיעו אנשי ההפקה ללנצמן כי אחרי שלא הצליח לעבור את האודישנים לבית האח בפעם הראשונה, הוא ייכנס, יחד עם הדיירים החדשים, בנגלה השנייה. בזמן הסיור המדובר הוא כבר היה בצילומים ובראיונות לקראת כניסתו לבית.

אופיר מורני, בן דוד של לנצמן, זה יירד לתומר מהממוצע?
"הוא אמנם פספס את הסיור הזה, אבל לא נורא, כי במקום הסיור הוא קיבל את הדבר האמיתי".

וואלה! סלבס קיבלה 501 בפסיכומטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully