וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה רשף מוחרמת

לילה אודינייב

29.12.2009 / 10:43

סופ"ש קשה עבר על משפחת רשף. בתפריט: תלונה להפקת האח הגדול על תיאום הדחה וכוונה להוציא את יקירתם מהבית החם במדינה. וואלה! סלבס כמרקחה

איילה רשף, האישה שלימדה את וואלה! סלבס להפנט גברים בהינף שיער, אמנם היתה הפייבוריטית של דיירי הבית ושמה לא עלה להדחה אפילו פעם אחת, אבל בסופ"ש האחרון היא חוותה סוג של חרם קבוצתי אחרי שסער, שרה, אלירז, אלין וגואל, אמרו כי היא מניפולטיבית והגו תאוריית קונספירציה, על פיה היא מנסה להתקרב אל סער ולעשות איתו סולחה, בשל פחד מהדחה.

משפחתה של איילה, שצפתה במתרחש, לא הצליחה להתעלם. "כשראינו את המצב של איילה, בכינו" מספרת אחותה הגדולה לינה. "רציתי לקום לקחת את האוטו ולנסוע לנווה אילן כדי לקחת אותה. הדיירים אמרו עליה שהיא אינטרסנטית, מניפולטיבית, קרה, וזה לא נכון. איילה ממש לא משחקת והיא הולכת עם האמת הפנימית שלה. אני מכירה אותה ומה שפגע בה יותר מהכול היה שלא מאמינים לה, דיירי הבית מתנהגים כאילו הם בכיתה ו' ועושים חרם על מלכת הכיתה. איילה לא ניסתה להשלים עם סער כדי להינצל מהדחה, אלא כי יש לה רגשות כלפיו".

אמא של איילה, קלרה, התקשתה להבין מדוע בתה התנצלה כל כך: "זה לא מתאים לאיילה להתנהג ככה. בדרך כלל היא יותר מאופקת לא נפתחת כל כך מהר, כמו שנפתחה לסער, זה פשוט נורא כאב לה כי היא התאהבה בו, והאמת, גם הוא התאהב בה קצת".

מעבר לעניין החרם, ביום חמישי קיבלה המשפחה מבול של טלפונים מאנשים זרים, שסיפרו להם כי שרה אמרה לסער שהיא מתכננת להדיח את איילה, ואף ניסתה לשכנע את אלין להדיח "את מי שרוקדת איתה". תיאום הדחה ושיכנוע דיירים להדיח דייר אחר מנוגדים לחוקי התכנית. "התקשרנו להפקת התכנית ואמרנו להם שיבדקו את זה" אמרה אחותה של איילה, "הם אמרו שהעניין כבר בבדיקה והם מטפלים בזה".

- מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "בכל מקום שימצא חשד לתיאום הדחות האח הגדול יפעל בהתאם. במקרה הנ"ל, לא היה תיאום הדחות, אלא שיחה שניהלה שרה ובה גיששה סביב הנושא. שרה נקראה לחדר האח הגדול והוזהרה שלא לעסוק בנושא בכל דרך שהיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully