וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי פיינגולד - "תודה"

עינב שיף

20.12.2009 / 14:00

יוצאת "כוכב נולד" מביימת לראשונה קליפ בכיכובה ומספרת לוואלה! תרבות על התהליך ועל התגובות הקיצוניות לשיר. "אמצע הדרך לא תקבלו ממני", היא אומרת

הליקון

לא מעט אמנים סובלים מתופעות הלוואי של סינגל חדש. קליפים, למשל, הם תחום שלא מעט מוזיקאים מוכשרים ומקצוענים היו מוותרים עליו תמורת עוד שעת שינה. מיי פיינגולד, כמעט כרגיל עד כה, מעדיפה להיות ההיפך הגמור: לא רק שהיא השתתפה ברצון בקליפ החדש לסינגל האחרון שלה אלא היא למעשה הגתה את הקונספט שלו וביימה אותו.

"הקונספט היה לקחת סיטואציות אמיתיות מתוך החיים ולהציג אותן במרקם של סרט ערבי ופשוט כמו הטקסט של השיר", מספרת פיינגולד לוואלה! תרבות על הקליפ, שמציג מצבים שונים של פירוק מערכת יחסים. "אני חושבת שהנקודה האופטימית היחידה בשיר הזה היא בהתחלה החדשה שיש בו בתחילת השיר, שבקליפ לא ראיתי טעם להציג אלא רק את מה שעבר שעליי כשכתבתי את השיר. הופעתי עם השיר הזה לא מעט ונוצר מין קטע כזה שאנשים ניגשים אליי ואומרים שזה כאילו נכתב עליהם או על אנשים שהכירו".

נהנית להיות מאחורי הקלעים של העשייה?

"מן הסתם הלכתי כי אני נמשכת לזה מאוד. זו היתה חווית הבימוי הראשונה שלי והיה לי נורא כיף. הקפתי את עצמי באנשים שרציתי לעבוד איתם וזה יצא מצוין. אני לא מתיימרת להיות במאית גדולה אבל אני מרגישה שיש לי משהו ביד שהוא אותנטי לחזון והתחושות ואני מבסוטית לאללה"

הכי חשוב, לא?

"זה חשוב שאני ומי שעבד איתי נהיה מרוצים. אה, ושהקהל יהיה מרוצה. נראה לי שזה חשוב, לא?"

הסינגל "תודה", כמעט כמו כל דבר שעשתה פיינגולד מאז "כוכב נולד", עורר תהודה רבה. בקרב תחנות רדיו רבות, למשל, סירבו להשמיע את השיר בגלל הטקסט הישיר שכתבה היוצרת. "אני שומעת שיש דעות חלוקות", היא אומרת בנושא. "מה אני אגיד לך, הטקסטים שלי ידועים בתור משהו שלא מתעכל בקלות. הטקסטים שלי, אם יש משהו שמקשר ביניהם הוא שכולם נכתבו בחמת זעם, בנקודת שבירה באיזשהו רגע של החיים שלי. כל מוזיקאי משפר או משפץ את הטקסטים שלו, אבל אני יושבת מול המילים וחושבת שהן כל כך אמיתיות שאני לא נוגעת בהן. אם יש אנשים שזה צורם להם או חורה להם, אז שיגידו שהם שונאים אותם. אמצע הדרך בחיים לא תקבל ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ואת האלבום מתי נקבל ממך?

"אני תמיד אומרת בחודש הבא ואחרי זה שוב חודש הבא וכולם מתרגזים עליי. אני עכשיו פשוט חושבת לשחרר שירים, לא חובה אפילו לרדיו, וכשירגיש לי נכון אוציא את האלבום".

חצי שנה אחרי 'כוכב נולד', יש תובנות?

"וואו, יש מלא, אבל תכ'לס – אני ממשיכה כרגיל. לפני 'כוכב נולד' לא השמיעו אותי בגלל שאף אחד לא הכיר אותי ואחרי 'כוכב נולד' לא משמיעים אותי כי אני מ'כוכב נולד'. הכל כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully