וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצי שני הורס

לילה אודינייב

16.12.2009 / 8:03

המתמודד הכי מפתיע בבית האח כבר התפרסם לפני עשור, כשכיהן כמדריך טרקטורונים וגרם לתאונת שרשרת עקב התקף קשה של תסמונת טורט. וואלה! סלבס חובשת

בנצי שני, האיש שגרם לוואלה! סלבס לחפש תירוצים להזמין אינסטלטור, סוג-של-התפרסם כבר לפני כעשור: שני עבד בזמנו כמדריך טרקטורונים בחברה של אחיו. ההדרכות התבצעו כשהמדריך נוסע בראש, ואחריו בטור נוסעים התלמידים. בגלל האבק, החול והראות הלקויה, המדריך מסמן לנהגים שמאחוריו מתי לפנות ולאיזה כיוון.

בנצי, שכיום מתנהל עם גרסה יותר מעודנת של הטורט שלו, התקשה מאד בתקופה ההיא להשתלט על הטיקים, ובמהלך הנסיעה, כשהוא מוביל אחריו שישה טרקטורונים, התחיל לנופף באופן לא מודע עם יד שמאל, מה שגרם לתלמידים לסטות שמאלה, וליפול לתוך הוואדי, כשחלק מהטרקטורונים התהפכו וכמה מהתלמידים אף נפצעו קל.

כשבנצי קלט מה התרחש מאחוריו, הוא לא הצליח להבין איך זה קרה, ורק לאחר מספר דקות הצליחו התלמידים להסביר שבמשך הנסיעה הוא סימן להם לפנות שמאלה, בלי שהוא בכלל ידע מזה.

- נתי שני, אחיו של בנצי, האיש הוא סוג של אגדה אורבנית.
- "כשהגעתי לשם זה היה מפחיד מאד. ראיתי שישה טרקטורונים זרוקים בוואדי וערימה של ברזלים. שאלתי את החבר'ה אם הם נורמלים, והם ענו לי 'עשינו כל מה שהמדריך אמר לנו – הוא סימן לנו לפנות - אז פנינו'. אבל עם השנים בנצי הצליח להשתמש בטורט שלו לדברים חיוביים, כמו סטנד-אפ למשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully