וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב סביון מסורב

לילה אודינייב

15.12.2009 / 8:43

אביו של שקית ההפתעה הוזמן להופיע אצל "האחות הקטנה", אבל סירב לאחר שהמנחה כינתה את בנו "מפליצן" ו-"לא מתקלח". גם התנצלות אישית לא עזרה, והוא מאיים להגיש תביעת דיבה

אביב סביון, מי שגרם לוואלה! סלבס לעשות חומת כריות לסבתה בת ה-101, אמנם דואג בקביעות למרר לדיירי הבית את החיים ולהוציא אותם מדעתם, אבל בבית האמיתי שלו, אבא שלו משה דואג לתדמית הטובה של בנו.

אבא סביון הוזמן בשבוע שעבר להתארח ב'אחות הקטנה', אך סירב בתוקף. מקורבים לסביון סיפרו לוואלה! סלבס כי הסיבה לסירוב העיקש היא שסביון הגדול לא אהב את מה שהמנחה אפרת אברמוב אמרה על בנו והרגיש כי מכל המתמודדים מתנפלים בעיקר עליו. הדבר שהרתיח את האב יותר מכל היה התבטאות לפיה "אביב לא התקלח במשך שבועיים". האמירה הזו גרמה למשה סביון לרתוח, ואף לאיים בתביעת דיבה.

בהפקת האחות הקטנה לא התייאשו וגייסו את מגישת התכנית אפרת אברמוב, כדי שתנסה לשכנע את האב הכועס, אך גם האחות בכבודה ובעצמה לא הצליחה לרכך את האבא ולהסביר שזו ההזדמנות שלו להגן על בנו. סביון הבהיר שלא יגיע לתכנית, כי עלולים לערוך אותה בצורה מגמתית ששוב תפגע בבנו. אחרי הסירוב הנחרץ, הזעיקו בהפקת התכנית את צביקה, בעלה של שרה, ששמח להגיע והביא איתו גפילטע פיש ונרות נשמה.

- משה, אבא של אביב, אותך זה לא הצחיק?
- "גם בהומור יש קווים אדומים ולא צריך להגזים. אביב הוא מאוד נקי ואסתטי ולהגיד עליו שהוא לא התקלח שבועיים זה ממש לחצות את הקווים"

- מביפ נמסר בתגובה: "האחות הקטנה היא תכנית הומור וסאטירה ולכן צר לנו כי אביו של אביב נפגע. אנחנו בטוחים שהגפילטע של בעלה של שרה היה משכיח ממנו את הכעסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully