וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות נמלטת

לילה אודינייב

14.12.2009 / 13:54

מבעירת המסך בסך הכל רצתה לנסוע בשקט, רק שצלם פפראצי הלחיץ אותה עד כדי כך שהיא עצרה את הרכב כדי להחליף איתו כמה מילים. וואלה! סלבס ליידי די לנצח

גל גדות, זאת שטום קרוז נמצא אצלה בחיוג מקוצר, עברה סוג של סצנה מ"מהיר ועצבני", רק מחוץ לצילומים. גדות נהגה לפני מספר ימים ברחובות תל אביב, עד שבשלב מסוים היא שמה לב לאופנוע שנוסע אחריה ופונה בכל פנייה שהיא פונה. היפה והדקיקה התחילה להילחץ והגבירה את המהירות, אבל נהג האופנוע לא הרפה ובמקביל הגביר גם הוא את המהירות. גדות האטה ושוב הגבירה את המהירות ועשתה הכול כדי להוריד אותו מהזנב שלה – אך ללא הצלחה. אחרי קצת חראקות, גדות הבינה שהמרדף מסיח את דעתה ויוצר מצב מסוכן על הכביש, דבר שגרם לה כנראה להפסיק לברוח, לעצור ולהתעמת עם הרוכב.

גדות פנתה אליו ברמזור ושאלה, מה הוא רוצה ולמה הוא נוסע אחריה, האיש על האופנוע הסביר שהוא רוצה לצלם אותה. צלם הפפראצי גם ניסה לפרגן לה בדרך מעוותת, וסיפר שעד שהוא קלט אותה הוא רדף אחרי יעל בר זוהר והפסיק את המרדף כדי להשיג פריים של גדות. המחמאה לא הרשימה את גדות שסגרה את החלון והמשיכה לנסוע. אחרי שהצלם הבין כמה הוא לא בא לה טוב, הוא החליט לוותר ונסע לדרכו.

- סוכנות לוק לגדות, בשלב הזה בקריירה אמור להיות לה נהג, לא?
- "אין תגובה".

וואלה! סלבס רודפת בעצמה אחרי הפפראצי, אבל משום מה הם אף פעם לא שולפים ת'מצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully