וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה רשף מוגנת

לילה אודינייב

13.12.2009 / 11:55

המשפחה והחברים של המתמודדת הנחשקת לא מבינים איך יצא לה שם כזה: "היא ממש לא רודפת גברים, רק נהנית להיות מחוזרת". גם לסער לא ממש כדאי לבוא לארוחת שישי: "גבר-גבר שלא שולט על עצמו". וואלה! סלבס כמרקחה

איילה רשף, האשה שלימדה את וואלה! סלבס לדבר, לשיר ולצחוק עם לסתות קפוצות, מצטיירת כטורפת גברים: מעקמת לסער את הלב, ממגנטת את אביב ועכשיו גם מתחילה לחלוש על אלירז. החברות וקרובי המשפחה של רשף יוצאים נגד הדימוי שנוצר, וטוענים שאם צריך להאשים מישהו - מדובר בסער.

"איילה היא בחורה עם הרבה שמחת חיים, אבל היא לא ה'אישה הכובשת'. כל הנשים אוהבות לפלרטט ולהיות מחוזרות, אבל טורפת גברים היא ממש לא, זו ההגדרה האחרונה שהייתי מגדירה אותה", אמרה אחת מחברותיה בשיחה עם וואלה! סלבס. "בשנה וחצי האחרונות גברים בכלל לא עניינו אותה, היא התרכזה בעבודה". חברה אחרת משיבה אש בכל הנוגע לאדון שיינפין: "הרגשתי נורא, רציתי להרוג את סער! הוא התנהג כמו בן אדם שלא סגור על עצמו. אם יש לו אישה בבית אז למה הוא התחיל עם איילה? הוא מספר שהוא לא יכול לעמוד לידה, שזה מטריף אותו, וזה לא בגלל שהיא פלירטטה איתו - אלא בגלל שהוא 'גבר-גבר' שלא שולט על עצמו".

גם המשפחה מספרת על איילה אחרת מזו שרואים בערוץ 20: "היו לה שתי מערכות יחסים רציניות - אחת נמשכה שנה וחצי והשנייה שנתיים וחצי. יש לה הרבה מחזרים אבל היא לא קופצת מאחד לשני ולוקח לה הרבה זמן להתאהב". לדבריהם, "ההתאהבות בסער נבעה מהסיטואציה, היא חיפשה מישהו לעבור איתו בקלות את המשחק. סער הוא גבר שמבוגר ממנה ביותר מעשור. הוא צריך להתנהג קצת יותר בהתאם לגילו. היא מאוד רגישה ונקשרת לאנשים, היא חיפשה דמות אבהית ותומכת להישען עליה ובסוף הוא נתן לה תחושה של תסכול ופגע מאוד ברגשות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully