וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפין שחקן

לילה אודינייב

8.12.2009 / 9:51

חבריו של האלפא מייל לא מתרגשים מהפלירטוט שלו עם איילה ומחכים שישוב לזרועות החברה, שכבר קיבלה ברכה מההורים. "זה הכל משחק עם איילה, אין לו רגשות כלפיה"

סער שיינפין, הבחור שיסתובב בלי חולצה גם כשיירד עליו שלג, מתייסר במשולש הרומנטי בינו לבין איילה לבין מעיין שם טוב (28), עורכת דין איתה יצא בארבעת החודשים שקדמו לתכנית. ביום ראשון צופי ערוץ 20 יכלו לראות את סער שוכב במיטתו, מדבר למעיין דרך המצלמה ומתנצל בפניה על התנהגותו.

אם כבר הכנתם צ'ק לחתונת שיינפין-רשף, שימו לב לדברים הבאים: מקורביו של סער טוענים שכל מה שנראה הוא סוג של הצגה. לדברי אחד מהם, "יש לו כימיה עם איילה כי היא מזכירה לו את החברה שלו, היא הטייפ-קאסט של הבנות איתן הוא יוצא, הוא הגיע לריאליטי - שלא ידבר איתה? שישתוק כמו דג?". לדברי חבר אחר, "סער הגיע למקום שהוא כמו אקווריום, כולם צופים בו, אבל הוא אוהב את מעיין - הוא סגור וחתום עליה".

על המסרים הכפולים שהוא שולח לאיילה ולמעיין, אומר אחד מחבריו: "איילה היא זו שמחזרת אחריו והוא גבר, זה מחמיא לו שמחזרים אחריו, אז הוא נמס. ככה זה גבר מחוזר, אבל הוא יודע מה הוא עושה". החברים של שיינפין פוסקים כי אין שום סיכוי שהקשר הטלוויזיוני יצמח למשהו רציני: "עם איילה זה הכל משחק, אין לו רגשות כלפיה".

מקורבים למשפחת שיינפין סיפרו לוואלה! סלבס כי העניינים בין סער לאלמנת הקש מעיין רציניים מאד. לדבריהם, כחודש לפני שנכנס לבית האח סער כבר הספיק להכיר את החברה המדוברת להוריו, אחרי שהזמין אותה לארוחת שישי בבית משפחתו בכפר סבא, ואפילו קיבל בסופה את ברכתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully