וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן דנינו שמשון

לילה אודינייב

6.12.2009 / 11:10

ההבטחה הבלתי ממומשת של כוכב נולד התגייס ביום חמישי האחרון, רק שעד עכשיו הוא תקוע בבקו"ם עקב סירוב עיקש להסתפר. וואלה! סלבס שעירה

לירן דנינו, הג'ונאס ברד'ר החסר, התגייס ביום חמישי האחרון לצה"ל אחרי דחייה של ארבעה חודשים בגלל השתתפותו בכוכב נולד, אבל אפילו היום הראשון שלו בצה"ל לא עבר חלק. דנינו הגיע ביום חמישי האחרון לבקו"ם כדי לעבור את תהליך החיול הסטנדרטי, ונשלח במסגרת שרשרת החיול לעשות גאלח לקראת הטירונות והשירות הצבאי, אבל במקום לציית, הוא סרב שמספריים יתקרבו לפריזורה שלו. לא עזרו הנסיונות והשכנועים - דנינו לא הסכים שתיפול שערה מראשו. מקרובים לחייל הבעייתי סיפרו לוואלה! סלבס כי לירן מקווה לזכות בתפקיד מייק בראנט המנוח, אליל הנעורים של הסבנטיז, במחזמר שיעלה בצרפת. לפני כמה שבועות דנינו נבחן לתפקיד, ועדיין לא קיבל תשובה סופית - אבל הוא בכל מקרה לא מתכוון לחבל בשערותיו המאממות.

הבוקר דנינו חזר לבקו"ם, אחרי שביום חמישי עבר שרשרת חיול חלקית בלבד. נכון לעכשיו, הוא עדיין לא מוכן לגזוז את שערותיו, ובהמשך היום אמורים לבשר לו מה ההחלטה הסופית, הן לגבי השיער והן לגבי התפקיד שלו בצה"ל, אליו עדיין לא שובץ.

- טדי הפקות, לאסתי גינזבורג זה לא היה קורה
- "אין תגובה".

וואלה! סלבס גוזזת את שיערה רק בהילולת הר מירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully