וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד בובליל מפספסת

לילה אודינייב

2.12.2009 / 12:45

האמא שהסעירה את המדינה קיבלה הצעה להשתתף בעונה הנוכחית של האח הגדול, אבל עד שהחליטה כבר היה מאוחר מדי. וואלה! סלבס בעולם ללא חודדות

ורד בובליל, סוג-של גרסה נשית למוטי חודדה, הוזמנה להיכנס לעונה הנוכחית של האח הגדול. שבועיים לפני תחילת התכנית, הוזמנו הבובלילים, ורד ויוסי, לפגישה אצל מפיק התכנית אלעד קופרמן. בפגישה הוצע לוורד להצטרף לבית האח הגדול כדיירת מהמניין. תגובתה הראשונית של ורד היתה "לא! לא! לא! לא! לא!", וגם מאמצי השכנוע לא עזרו, מאחר שהיא זכרה את הסיפורים על הקשיים, התככים והמריבות בתוך הבית, ששמעה מבעלה ובתה. אחרי שחזרו הביתה, הבעל יוסי והבת עינב החליטו לנסות בכל זאת לשכנע את אמא שלהם לייצג אותם בכבוד. הם טענו כי כדאי לה לנסות להיכנס לשבוע-שבועיים ואם תרגיש שלא טוב לה, היא תמיד יכולה לבקש לצאת. הם גם הסבירו לה שלמרות הרגעים הקשים, זו היתה חוויה מעניינית, ושיש לה סיכוי לא רע להביא את המיליון.

אחרי התלבטות ארוכה, ורד החליטה ללכת על זה, ולמסור להפקה תשובה חיובית, אבל אז זה כבר היה מאוחר מדי, והיא התבשרה שכל המקומות תפוסים.

- ורד, עכשיו כשהתפנה שם הרבה מקום, שלחת כבר טופס הרשמה?
- "ברגע שהוא (קופרמן) הציע קיבלתי פרפרים בבטן. היו לי שניים בתוך הבית וראיתי כמה הם סבלו ושמעתי את כל הסיפורים. אחרי השכנועים לרגע חשבתי לנסות, אבל בסוף חזרתי לשגרה".

- מהפקת האח הגדול נמסר: "איננו נוהגים למסור פרטים על שיחות שמתקיימות בינינו לבין גורמים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully