וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין חודדה מסולקת?

לילה אודינייב

29.11.2009 / 15:14

בהפקת האח הגדול שוקלים להיפרד לשלום מיצרנית ניבולי הפה ואחוזי הצפייה הרשמית של העונה. קשת: "הערב תימסר הודעה דרמטית"

מעיין בוזגלו חודדה, הבחורה שגרמה לוואלה! סלבס לקלל מתוך שינה, עלולה להיפרד הערב מבית האח הגדול בשידור חי. לוואלה! סלבס נודע, כי בעקבות התנהגותה הבעיתית של המתמודדת ההריונית, בהפקת התכנית נשקלת האפשרות להדיחה הערב במהלך השידור.

בוזגלו חודדה, שהצטיינה מהרגע הראשון בפה גדול ומעט מאד טאקט, ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה ולהעמיד את דיירי הבית במצבים משפילים ופוגעים. לדברי גורמים בהפקה, ביומיים האחרונים נרשמה עוד עליית מדרגה, בעקבות ריב של חודדה עם אלירז, שהגיע לטונים ולמילים קשות מאד, שאסורות על פי תקנות האח הגדול. בנוסף, המריבה של מעיין עם ג'י לא מראה סימני רגיעה, מה שגרם לג'י לבכות במהלך מרבית סוף השבוע האחרון, לאחר ששוב נאלצה לשמוע את דעותיה של חודדה על אורח חייה, הילד שלה ומצבה המשפחתי.

גורמים בהפקה סיפרו לוואלה! סלבס כי ההתנהגות של מעיין אינה עולה בקנה אחד עם הקוד האתי של התכנית ועם החוקים של הבית, האוסרים על אלימות מכל סוג שהוא. מעיין הוזהרה בעבר (וגם הלילה) על ידי האח הגדול ואף הועמדה להדחה בשבוע שעבר בעקבות התנהגותה, אך המשיכה בשלה. לאור המצב, בהפקת התכנית שוקלים ברצינות להדיח את חודדה.

- מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "האח הגדול עוקב אחר המתרחש בבית, בייחוד ביומיים האחרונים. הערב הוא צפוי למסור הודעה דרמטית לדיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully