וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מפוטם

לילה אודינייב

23.11.2009 / 11:13

הכשרון הבון בון כמעט ולא הצליח לעלות לבמה בסופ"ש האחרון, אחרי שאמא מרוקאית מסורה ומעריצה שוב ביקרה אותו מאחורי הקלעים של ההופעה. וואלה! סלבס מחסלת עוד פסטל

הראל סקעת, הבחור שגרם לוואלה! סלבס לגשת לאודישנים לכוכב נולד בשם בדוי ופאה, התקשה להופיע ביום שישי האחרון, בעקבות תחושת שובע מעיקה, שנבעה מבליסה בלתי מפוקחת של מיטב המטבח המרוקאי. מתברר שהזמיר מקבל כבר יותר משנתיים ארוחה חמה מגברת חווה, שגרה בזכרון יעקב. חווה, אשה בשנות ה-50 לחייה שחולה על הראל, מקפידה להביא לו וללהקה שלו (לא פחות מעשרה אנשים), כמות אוכל שיכולה להספיק גם לכל הקהל שמגיע לראות את ההופעה. חווה לא מפספסת כמעט אף הופעה, וביום שישי האחרון בהופעה בקריות, היא הפציעה מאחורי הקלעים עם קוסקוס ומרק, חריימה, ממולאים, סיגרים ופסטלים. סקעת נשנש מהסירים, עד שבאמצע ההופעה הוא עצר, וסיפר לקהל כמה קשה לו וכמה הוא מפוצץ מכל מה שהוא לעס. הראל ניצל את ההזדמנות להודות לחווה על תרומתה הקולינרית, ולבסוף אפילו השתחווה לה.

- אסף דרעי, מנהלו האישי של סקעת, זה כמו גרופית אבל עם ערך מוסף
- "חווה היא אשה מדהימה שתמיד מגיעה ומשמחת את הראל והנגנים במטעמים מדהימים מעשי ידה. אנחנו בטוחים שהיא תפתיע גם ביום שישי במודיעין וביום שבת בנס ציונה".

וואלה! סלבס גימגמה במשך שנה אחרי שאכלה חריימה לראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully