וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ ח'ליף

לילה אודינייב

19.11.2009 / 10:49

אליל הזמר טס לקבל פרס בטקס מוזיקה בניו יורק. בתפריט: פרץ שוכח את הווסט היוקרתי של החליפה, אבל לא שוכח להשאיר 300 דולר טיפ. וואלה! סלבס הישראלית היפה

קובי פרץ, הזמר שגרם לוואלה! סלבס לחמצן את הפוני, טס ביום שישי האחרון לניו יורק כדי להשתתף בטקס פרסי ה'ביג אפל' - ארוע מוזיקה בינלאומי, בו הוא זכה בפרס זמר השנה ודואט השנה יחד עם הזמרת אישתאר.

בבוקר הטיסה, לפני שהתמקם במחלקת הביזנס, הגיע קובי עם הפמליה לשדה התעופה, רק שרגע לפני העלייה למטוס, גילה הזמיר שהוא השאיר בבית את הווסט של חליפת הטוקסידו בעלת חמשת החלקים, שנתפרה במיוחד עבורו לארוע. הזמיר המטרוסקסואל לא יכול היה להעלות בדעתו אפשרות לטוס בלי הווסט, שלח מונית בהולה, כדי להשיב לו את הפריט הקריטי.

אחרי שפרץ והווסט הגיעו לניו-יורק, הוא ושישה חברים הוזמנו למועדון לוהט במנהטן. בעל המועדון, יהודי עשיר, הכניס את החבורה למתחם VIP מאובטח ופינק אותם במלצרית צמודה שהרעיפה עליהם דרינקים כל הערב. בסוף האירוח בעל המועדון סירב בכל תוקף שקובי והפמלייה יוציאו ארנקים, והתעקש להזמין אותם לכל הסיבובים. בתמורה, פרץ בכל זאת שלף ארנק וכיבד את המלצרית בפאקינג 300 דולר טיפ.

- שרית בירן לקובי פרץ, מסרה בתגובה: "מדובר בזכייה מאוד משמעותית שקובי התכונן לקראתה. זה היה מאכזב מאוד לדעת שחלק מהחליפה היה נשאר בטעות בארץ. אנחנו זכינו לאירוח שמקבלים רק אמנים מהשורה הראשונה בארה"ב, ולמלצרית היה מגיע הטיפ היפה והנדיב כל כך".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully