וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובליל וחודדה BFF

לילה אודינייב

17.11.2009 / 16:04

בובליל המקור ובובליל הדור הבא כבר הספיקו להתוודע זו לזו בחיבה רבה, אחרי שאמא של מעיין התקשרה לעיני וסיפרה כמה הבת שלה מעריצה אותה ורוצה להידמות לה. וואלה! סלבס מאחדת מחנות

עינב בובליל, הסיבה שוואלה! סלבס לא צריכה לשלם על מלון כשהיא באה לאילת, הופתעה לגלות הבוקר הודעה קולית במשיבון הסלולרי שלה, באורך של כרבע שעה, מאשה בשם סימה בוזגלו - אמה של מעיין בוזגלו-חודדה, שרק שלשום נכנסה לבית האח הגדול. אמא בוזגלו סיפרה בהודעה שנורא התרגשה לשמוע שעיני אמרה שבתה היא הדבר הכי מעניין בתכנית והיא בטח תישאר עד הסוף - מה שגרם לגברת בוזגלו לפעול במרץ להשגת המספר של עיני ולהרים לה טלפון. בנוסף אמרה סימה בוזגלו, כי מעיין וכל שאר המשפחה מעריצים את עיני עוד מימי העונה הראשונה ומעיין מגדירה אותה כמודל לחיקוי שלה, עד כדי כך שכבר שנה היא מתלבשת כמוה ועושה הכל כדי להידמות לה. בסוף ההקלטה אמא בוזגלו הספיקה לאחל לבובלילית שלל ברכות והוסיפה שהיא מקסימה, מדהימה וכמובן שהיא החזיקה לה אצבעות בגמר.

- בובליל, חשבת אי-פעם שאת תהיי הגרסה המעודנת?
- "מחמיא לי שאיך שהדיירים נכנסו לבית, אנשים ישר חיפשו מי זו עינב בובליל החדשה. אם אני מודל לחיקוי אז אני מודל טוב".

- סימה בוזגלו, המקור מחוויר מול החיקוי?
- "עינב המליצה על הבת שלי בחום ואהבה ואני מה זה התרגשתי מזה, ואפילו רציתי להזמין אותה אלי לביקור. כל המדינה אומרת שמעיין דומה לעינב ומעיין תמיד גם החזיקה ממנה".

וואלה! סלבס תמיד מוחמאת כשמשווים אותה לסתיו וקנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully