וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום דוחקת

לילה אודינייב

3.11.2009 / 8:19

גורו הטיפוח התראיינה לצד הקולגות הצעירות לרחבת הריקודים, והצליחה לשבור גם את השיא של עצמה בגניבת פוקוס. וואלה! סלבס במעמקי הגרוטסקה

פנינה רוזנבלום, האשה שלימדה את וואלה! סלבס שמסכת הזנה זה לא משהו שאוכלים, התראיינה לכתבת השער של פנאי פלוס לצד מיטל דוהן וגאלה קוגן, מה שנגמר בתחושות די קשות ובסוג של בלגן קולוסאלי בין השלוש. בכתבה, שתפורסם מחר (רביעי), רואיינו שלוש הבלונדיניות הבולטות של "רוקדים עם כוכבים", רק שרוזנבלום מצדה לא ממש נתנה לטאלנטיות הצעירות שלצידה להשלים משפט אחד שלם (שקשור בהן) וגם כשאלה כבר הצליחו להשחיל מילה, היא קטעה אותן והסבה את השיחה אל הנושא האהוב עליה: פנינה רוזנבלום.

דוגמה קטנה לדפוס התרחשה כשדוהן נשאלה מדוע בכתה בחדר החזרות, אבל פנינה העדיפה לספר על נעלי הריקוד שרכשה, איך נחתכה בגללן ואיך בן זוגה לרחבה נאלץ לתזז. רוזנבלום אף הוסיפה שהיא עצמה "בן אדם מושלם", ושהיחסרון היחיד שלה, אם מתעקשים, הוא מידה של חוסר סבלנות.

חוץ מלתפוס את הפוקוס באופן עקבי ובהצלחה מרובה, הביזנס-וומן גם התקשתה ככל הנראה לפרגן לצעירות שלצידה, במיוחד אחרי שגילתה כי הן לא בדיוק מכירות את כל קורות חייה בעל פה, והחזירה: "אני לא מכירה אותן...דרלינג, לא זוכרת שמות של אנשים, אז אני אזכור שחקנים? אמרו לי 'זאת, רוקדת איתך אחת מ... נו, הילדים... לא ראיתי בחיים שלי את הדברים האלה, אז לא הכרתי אותה, וזאתי אמרה לי 'הסופרנוס'. ראיתי 'הסופרנוס' ולא ראיתי אותה!... נו, מה לי ולדברים האלה?".

- מיטל, נעלבת?
- "ידעתי שהיא מדברת יותר ממני אבל לא לקחתי את זה קשה, פנינה היא טיפוס מאוד מיוחד. קורים לי הרבה דברים בחיים ולא איכפת לי לפנות את הבמה גם לאנשים אחרים".

- קוגן, אותה השאלה
- "נתתי לה כבוד כי היא מבוגרת יותר, לא היה לי צורך להתערב. כל אחת מהדמויות שהיו שם היא שונה אחת מהשנייה, נתתי להן להיות מי שהן ולא ניסיתי להילחם על המקום שלי".

- רוזנבלום, למה לא לפרגן לבלונדיניות צעירות?
- "אין לי מה להגיד על זה, היה נחמד מאוד והיה כיף וזה הכול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully