וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמעה ראשונה: אייל גולן ושרית חדד

עינב שיף

22.10.2009 / 8:00

לכבוד בחירתם כזמר וזמרת העשור, משחררים שני הזמרים המצליחים בישראל את "רגע גדול", שהוקלט לראשונה לפני שלוש שנים

אסור להשתמש

(צילום: יח"צ)

שרית חדד ואייל גולן, שני הזמרים המצליחים ביותר בישראל, משתפים פעולה. השניים, שנבחרו על ידי צופי ערוץ מוזיקה 24 לזמר וזמרת העשור, מוציאים את השיר "רגע גדול", שהוקלט לפני שלוש שנים ביוזמת יעקב למאי וטל שגב.

"במהלך השנים ניסו ליצור יריבות מקצועית ואישית ביני לבין שרית ואני תמיד אמרתי וממשיך לומר: תשכחו מזה", אמר גולן. "שרית היא חברה טובה, זמרת מעולה ואני מת עליה. לא רק הקהל בחר בה לזמרת העשור, שרית היא גם זמרת העשור שלי בזכות קולה , בזכות ההתמדה, ובזכות הדרך המפוארת שעשתה".

"הקריירה שלי והקריירה של אייל תמיד נשקו זו לזו", אמרה חדד. "שנינו סללנו את דרכנו ללב הקהל בזכות עבודה קשה ואמונה בדרך. למרות זאת, מעולם לא נפגשנו על הבמה או באולפן. אני שמחה שעכשיו זה קורה. בחירתו של אייל לזמר העשור היא הבחירה המושלמת ואני גאה בו ואוהבת אותו".

הדואט של גולן וחדד הוא שיתוף פעולה ראשון מסוגו לזמרים בסדר הגודל שלהם. שניהם בעלי מכירות של מאות אלפי עותקים כל אחד, כולל אלבומיהם האחרונים "מירוץ החיים" (חדד) ו"זה אני" (גולן). השניים זכו בתואר זמר וזמרת השנה של רשת ג' במצעד השנתי האחרון, וגם , כאמור, בתואר זמרי העשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully