וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל תבורי נפרם

לילה אודינייב

11.10.2009 / 15:54

הקרב בין חברת ההפקות של הזמיר הצעיר לבין עדת המעריצים שלו נמשך, ועכשיו מכניסים גם את אבא שימי לתמונה. וואלה! סלבס בוררת

דניאל תבורי, טאלנט בהתהוות עם פור משפחתי, שוב נמצא בדרמה עם פורום המעריצים שלו. אמש פנו מנהלי הפורום אל אורון כלפון, מנהלו האישי של תבורי ואחד מהבעלים ב"אדם הפקות" בה חתום תבורי, כדי לבקש מימון עבור בניית אתר המעריצים הרשמי עבור הכוכב (דבר מקובל בקרב חברות הפקה). התגובה שקיבלו המעריצים, לטענתם, היתה כי לתבורי בכלל לא צריך להיות אתר מעריצים בזמן הקרוב.

"פנינו לאורון והוא אמר שזה לא תפקידו להתעסק בזה כרגע וניתק את הטלפון. אנחנו עם דניאל מהרגע שהתקבל לכוכב נולד, כבר הצלחנו לארגן שני מפגשי מעריצים עם דניאל והמעריצים מאוד אוהבים אותו", אמרה דנה לוי, חברת פורום המעריצים של תבורי. לדבריה, "בגלל ההתנהלות הזו קהילת המעריצים של דניאל הולכת ונחלשת, אנחנו בסך הכול רוצים שיהיה לנו משהו מאחד ושיהיה לנו קשר עם דניאל". המעריצים אף חתמו על עצומה "לא ניתן לאדם הפקות להרחיק אותנו מדניאל תבורי", אותה הם ישלחו לאביו של דניאל, שימי, בימים הקרובים.

- עדי טפר, מנהל פורום המעריצים של דניאל תבורי, מעכשיו כל פנייה זה רק בדואר רשום?
- "אנחנו מאוד רוצים שיהיה פורום ואתר מקצועי לזמר מקצועי כמו דניאל תבורי. עבדנו כל כך קשה בשבילו מתחילת כוכב נולד ויש לו הרבה מעריצים, בפרט אצלנו בפורום שחבל שיפגעו בגלל שאנחנו לא מצליחים לקבל מימון עבור האתר".

- אורון כלפון, מנהלו האישי של תבורי, זה כזה ביג דיל?
- "אנחנו מכבדים את המעריצים של דניאל, אבל אנחנו רוצים להתמקד עכשיו במוצר ולא בהערצה. אנחנו נבנה לדניאל אתר מעריצים בבוא העת - אחרי שיוציא שירים מקוריים ולא קאברים וגם כשיהיו לו הופעות. אלה שהם מהמעריצים הקבועים של דניאל אנחנו מתחייבים שהם תמיד יהיו בקשר איתו - עם האתר ובלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully