וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל תבורי ננטש

לילה אודינייב

4.10.2009 / 12:45

בן דודו של הכוכב הנולד דורש מפורום המעריצים שלו לתת מכספם לבניית אתר לטאלנט, מה שגרם לכמה מעריצים להיפרד לשלום בזעם

דניאל תבורי, הצאצא הכי בלונדיני ששימי תבורי יכול היה לדמיין, נתקל לאחרונה בבעיות מצד פורום המעריצים שלו, שלא ממש מרוצים מההתנהלות של מנהל הפורום, עדי טפר, שהוא גם במקרה בן דודו של תבורי. טפר מארגן לפורום מפגש מעריצים ב-6 באוקטובר, ובהודעה שפירסם בפורום הוא מבטיח כי לחלק מהמעריצים תינתן הזדמנות לפגוש את תבורי אישית, בתנאי שיביאו איתם 50 שקלים לבניית אתר חדש למושא ההערצה שלהם. 50 השקלים האלה יתווספו לעלות הכניסה למועדון בו יערך המפגש - 25 שקלים, אליו תגענה המעריצות, רובן בנות 12-14, בכוחות עצמן.

חברים בפורום סיפרו לוואלה! סלבס כי במפגש המעריצים הקודם שנערך לפני חודשיים, גילו המעריצים בכניסה לארוע שעליהם לשלם 40 שקלים כדי להיכנס. אחרי הבשורה האחרונה, מעריצים רבים החליטו לפרוש מהפורום בשל הדרישות הכלכליות.

- דניאל תבורי, דואגים לך בפורום
- "אני משתדל להיות כמה שיותר מעורב בפורום והפעילויות שלהם ולתת כמה שיותר מעצמי לקבוצת אנשים שתמכו בי וממשיכים גם אחרי התכנית. אני לא מקבל כסף מהמפגש הזה, אני מופיע שם בחינם ובניית האתר היא עניין של המעריצים וזה משהו שהם יזמו לבד וזה מה שיעשו".

- עדי טפר, מנהל הפורום, רוב בני ה-13 לא מפרנסים לבד...
- "כל מקום דורש דמי כניסה - אחרת הבעלים של המקום לא ייתן להיכנס. הכניסה למקום היא 40 ¤, אני סידרתי את זה ל-25 ¤. לגבי האתר, המעריצים רצו לקנות לדניאל תבורי מתנה מיוזמתם ליום הולדת בסוף אוקטובר, בסוף קרה שהבעלים של השרת הקודם של הפורום הרס את הפורום ומרוב לחץ ומהירות החלטנו, יחד עם המעריצים וביוזמתם, שבמקום המתנה נבנה לו אתר, לא חייבנו אף אחד להגיע, זה כמו שכל בן אדם הולך להופעה. אגב, אני הוספתי מכספי האישי כדי לממש המפגש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully