וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מטבולית

שירות וואלה! סלבס

2.9.2009 / 11:23

חמוקיית העל התראיינה למגזין hello! ושפכה את כל סודות הדיאטה שלה - בעיקר כי אין לה כאלה והיא פשוט מושלמת מלידה. וואלה! סלבס צרת עין, אך רחבת מותן

בר רפאלי, מי שגרמה לוואלה! סלבס להרגיש בנוח עם העובדה שרכשה את הבושם של אייל גולן, התראיינה למגזין האמריקאי hello!, בגליון שיתפרסם ב-7 בספטמבר, אבל בינתיים קבלו טיזר נרחב:

"הגבר המושלם בשבילי הוא מישהו שיש לו ערכי משפחה, חוש הומור, אהבה לחיים, אינטליגנציה, יכולת נתינה והבנה", אומרת רפאלי, אבל כרגיל – מסרבת להתייחס ישירות לפרידה מליאו: "אני נהנית מכל רגע בחיים שלי בתקופה הזו, בין אם אהיה במערכת יחסים ובין אם לאו. אני מאד עסוקה והעבודה שלי נהדרת".

אחרי שכיסו (או לפחות ניסו) את עניין הסטטוס שלה, עברה המראיינת לתחקר את בר על הרגלי האכילה שלה: "אני לא מרגישה שאני צריכה להיות סופר סקיני, אבל חשוב לי לשמור על כושר, גם אם לא הייתי בתעשייה הזאת". על ההכנות לצילומי ספורטס אילוסטרייטד אומרת רפאלי: "אני תמיד רוצה להיראות הכי טוב שאפשר לצילומים, אני עושה כמות כפולה של כפיפות בטן בלילות שלפני הצילומים ואני שותה מים עם לימון כדי לזרז את המטבוליזם שלי, אבל לא עושה שום דבר משוגע. אני לא מונעת מעצמי כלום, אני מאד אוהבת אוכל, אבל אני מתאמנת ואני צעירה – אז הכל נשאר כמו שצריך".

רפאלי מכחישה כי ניסתה לרזות לפני צילומי הקטלוג של ויקטוריה'ס סיקרט: "אני משערת שלכל בחורה יש ימים טובים ויש כאלה שהיא מרגישה שהיא צריכה להוריד שני קילו – זה אותו הדבר אצלי. לפני תצוגות חשובות או צילומים חשובים אני אתאמן יותר, אוכל סלט ועוף לכמה ימים – אבל בחיים לא אמנע מעצמי אוכל".

וואלה! סלבס מצטערת, אבל היא אשכרה מאמינה לה. כלבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully