וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מבוטל

לילה אודינייב

24.8.2009 / 23:00

בניגוד להבטחות ולפרסומים, מלך קיסריה לא יופיע בגמר "כוכב נולד" באילת. במקרה, או שלא, הוא גם התלכלך על התכנית בראיון בסופ"ש האחרון

אייל גולן לא יופיע בגמר כוכב נולד ביום ראשון הקרוב. מקורבים להפקת התכנית סיפרו לוואלה! סלבס כי בהפקת התכנית סערו הרוחות בעקבות ראיון שנתן גולן למוסף "7 לילות" בסופ"ש האחרון, בו התבטא באופן שלילי על כוכב נולד בכלל, ובפרט על הכוכבת הנולדת הראשונה - נינט.

גורמים מקורבים להפקת הגמר אמרו כי ההסכם בין גולן להפקה בוטל הערב (שני) וכרגע מתבצעים מגעים מתקדמים עם מנהליהם של שלומי שבת ועידן רייכל, שהופיעו בספיישלים בעונה הנוכחית והתחבבו מאד על ההפקה והמתמודדים, על מנת שיופיעו במקום גולן בגמר.

בראיון המדובר גולן נשאל אם הוא צופה בתכנית והשיב: "'כוכב נולד' זה לא משהו שאני מתחבר אליו. אני לא רואה את זה. לא מאמין בכוכבות אינסטנט. כואב לי על אנשים שלא זוכים. אחרי שזה נגמר הם צריכים פסיכולוג". גולן אף אמר כי "בחירת השירים בתכנית לא מוצאת חן בעיני... לא עושים שם בכלל שירים ים-תיכוניים. לוקחים בתוכנית לכיוון של רוק ישראלי הרבה יותר מאשר לכיוון של מה שהקהל אוהב... אם אני הייתי היום ב'כוכב נולד', הייתי בוחר שירים שהעם אוהב". בנוגע לנינט אמר גולן כי היא היתה עסוקה בלרצות את התקשורת, ואף ביקר את סגנונה המוזיקלי: "באלבום שלה שמעתי את אביב גפן שר, לא אותה".

- רונית ארבל, המנהלת האישית של גולן, מסרה בתגובה: "אייל וצביקה (הדר) שוחחו בטלפון ולא הגיעו להסכמה לגבי השירים שאייל ישיר בגמר עם המתמודדים. הם קיבלו החלטה משותפת לעשות ספיישל בעונה הבאה עם רפרטואר שיריו של אייל הגדול".

- מהפקת "כוכב נולד" נמסר בתגובה: "בעקבות אי הסכמה בינינו לבין אייל גולן בנוגע לשיר שיבצע, הוחלט בשלב זה לוותר על השתתפותו בארוע הגמר שיתקיים בראשון הבא באילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully