וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל סגל מבולבל

לילה אודינייב

19.8.2009 / 18:17

החתיך שבשחקני ארצנו הופתע לגלות שמועדון שהוא מעולם לא שמע עליו ולא ביקר בו משתמש בשמו מכריז שהוא חוגג לו יומהולדת. וואלה! סלבס חוקרת

יובל סגל, הבחור שהוכיח לוואלה! סלבס שלפעמים שווה לבוא לתיאטרון, הופתע לגלות כי ליום הולדתו, שיחול ב-3 בספטמבר, יש כבר מסיבה ענקית, והוא אפילו לא מוזמן אליה. בימים האחרונים מחולקות הזמנות לצלמים, לעוברי אורח, וכן פרסומים באתרים, בפייסבוק וכד', למסיבת יום ההולדת של יובל סגל ("ארוע מפנק מפנק מפנק") ב-22.8, המבטיחה השתתפות שלו ושל כל כוכבי הסדרה "קצרים".

- שי אדרי, הבעלים של מועדון ה"קויה", שמך מופיע על ההזמנות, עם יובל דיברת בכלל?
- "יש לנו חוזה מול חברת יח"צ שולי תמיר, מבחינתי האירוע הוא סגור, סגרתי איתם, העברתי להם את הכסף,קיבלתי חשבונית, קיבלתי חוזה, זה לא קשור אלי".

- גל דוד למשרד יח"צ שולי תמיר, תעזרו לנו להבין?
- "המועדון פנו אלינו לעשות ליין קבוע של מסיבות לסלבס. הייתה פנייה ליובל סגל והכול התנהל כשורה. פתאום אישתו אירגנה לו במקביל טיול לצפון ומכאן התחילה השתבשות של העניין. אנחנו מנסים שהאירוע יתקיים ואני מאמין וכמעט בטוח שזה יתקיים ויובל יבוא".

- יובל, אתה מתכוון לתת למסיבה הזאת צ'אנס?
- "אני אשמח לחגוג, אבל עם חבריי, בזמן ובמקום הראויים".

- ממשרד יחסי הציבור "עטרה ישראלי" המייצג את סגל נמסר בתגובה: "האיש ממשרד שולי תמיר הזוי. מעולם לא הייתה פנייה ליובל סגל וחבל לנו שמשתמשים בשמם של אנשים תמימים לצורך פרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully