וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס מי?

לילה אודינייב

18.8.2009 / 14:54

נוסעי טיסה 777 מלוס אנג'לס לישראל רצו לפטפט קצת עם מורן אטיאס, אבל היא (או לפחות מישהי שנראית בדיוק כמוה) הכחישה קשר לדוגמנית וענתה רק באנגלית. וואלה! סלבס חוקרת

מורן אטיאס, האשה שגרמה לוואלה! סלבס לאכול את הפסטה שלה בתוך פוקאצ'ה, הגיעה ביום שישי לארץ. מתברר שבאותה טיסה של מורן מלוס אנג'לס לתל אביב, שארכה 14 שעות, אחד הנוסעים התרגש מהמחשבה שהגברת אטיאס יושבת ממש לידו. שתי בנותיו, שישבו באותה השורה הבחינו גם בטאלנטית, אבל מכיוון שהתביישו לגשת אליה בעצמן, ביקשו מאביהן שיבקש ממנה חתימה וצילום עבורן.

האב הגאה סיפר לוואלה! סלבס שפנה אל אטיאס ואמר לה: "היי, מורן", אבל לפני שהספיק לסיים את המשפט, ענתה לו היפיפיה: "I don't speak utf8". המשפחה המבולבלת, שמוכנה להישבע שמדובר במורן אטיאס, שאכן היתה על אותה הטיסה, ניסתה שוב כעבור ארבע שעות את מזלה, אבל נענתה באותה תשובה בדיוק. בשלב זה, לדברי המשפחה, צוות הדיילים התחילו להתלחשש ביניהם ולתהות מדוע אטיאס (או התאומה האובדת שלה) מתנהגת ככה. לטענתם, הדיילות אף סיפרו להם שמורן על הטיסה הזו פעם בחודש, ומאד מוזר שהיא מכחישה שמדובר בה. "בסך הכול רצינו לפרגן, אין לנו הרבה שליחות בחו"ל, להיפך. רצינו להגיד לה שאנחנו גאים בה ושמחים בשבילה", אמר אב המשפחה.

- סוכנות "רוברטו מודלס" לאטיאס, היה לה בלאק אאוט?
- "זו כנראה לא הייתה מורן והם טעו. הבחור נשמע כמו מטרידן מקצועי. שיפסיק להטריד תיירות במטוס".

מאז שמזהים את וואלה! סלבס ברחוב היא מחלקת רק חתימות של ליפסטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully