וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה פורחת

לילה אודינייב

11.8.2009 / 15:26

חשבתם שרק עובדי במה, נהגים, מלצרים, רקדנים, מעסים ונערי מעליות נערכים לביקור של הדיווה? אז זהו, שחוץ מזה היא כבר שלחה הנחיות מפורשות איך לטפל בכמויות הסחלבים שמגיעות איתה. וואלה! סלבס אלרגית

מדונה, האשה שלימדה את וואלה! סלבס לא להתבייש בציצי המשולש שלה, תגיע לארץ כשהיא מלווה בעשרות אנשי צוות ודרישות, אבל לא רק - מעצב מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות שלה (כן, באמת שיש תפקיד כזה) שלח למפיקי ההופעה בישראל מסמך לחתימה, עם מספר דרישות מאוד מיוחדות שמדונה צריכה לקבל בזמן שהותה כאן:

מתברר שכשמדונה עוברת מהופעה להופעה היא סוחבת איתה סחלבים לבנים. לדברי המעצב "אנחנו מטיילים עם סחלבים לבנים יפיפיים, וזאת דרך להיות ידידותיים לסביבה, ללא ספק - הסחלבים דורשים טיפול מסור ביותר". אנשי הצוות של מדונה מצפים שבישראל יתייחסו אל הסחלבים בכבוד הראוי להם כמו ביתר המדינות, וידאגו לקבל את פניהם, להאכיל אותם ולהכיל אותם. אבל לא רק סחלבים - מדונה רוצה גם פרחים פחות יקרים ומתוחכמים: "מדונה מאוד אוהבת ורדים לבנים ובכל מדינה בה אנחנו מבקרים, אני הראשון שעוצר בדוכני הפרחים, וקונה את הוורדים הלבנים היפים ביותר. בשביל הוורדים, אנחנו מביאים איתנו יותר מ-30 אגרטלים ומגוונים ביניהם. במהלך המופע, אותם ורדים לבנים (יותר מ-400) מחולקים למעריצים שמנפנפים בהם באוויר וכך מראים את אהבתם"

- הפקת המופע בישראל, מוכנים וערוכים לכניסת המפקדת?
- "אין תגובה, אך אנו יכולים להבטיח שמדונה תזכה לשירות ברמה הטובה ביותר כדי שהשהות שלה בארץ ישראל תהיה בהתאם לתנאים להם היא רגילה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully