וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו בובתי

שירות וואלה! סלבס

28.7.2009 / 10:53

ממש כמו האקסית שלו, גם ליאו לא מבזבז זמן על בכי וכתיבת שירים למגירה בעקבות הפרידה. הוא פשוט מעדיף להסתובב עם איזו ווייט טראש מהפוסיקט דולז

ליאונרדו דיקפריו, מי שלפני עשור היה ממש לוהט והיום נראה כמו צאר עם משקל עודף, לא מבזבז זמן אחרי הפרידה מבר רפאלי. המגזין הבריטי "סאן" מפרסם היום כי דיקפריו מסתובב לאחרונה עם הצלע הבלונדינית של להקת הפוסיקט דולז, אשלי רוברטס. לפני מספר ימים דווח, כי דיקפריו אחז בקמרון דיאז במהלך השבוע בו ביקר בלונדון, וכעת הוא חובק באותו הלוקיישן את רוברטס, אותה פגש בארוע מפונפן של קרטייה. אחרי שעשו היכרות, ליאו הזמין את אשלי להצטרף אליו לבילוי במועדון לונדוני, וכעבור כמה שעות השניים כבר נראו מרוחים לחלוטין.

לדברי בליין ששהה במקום, "לליאו היה שולחן במתחם ה-VIP, כשלצדו היתה חבורה של 20 דוגמניות מהממות. ברגע שאשלי הגיעה הוא הזמין אותה לשבת איתו. למרות כל הבחורות מסביב, ליאו התייחס רק לאשלי. הם היו לוהטים יחד, שתו בקבוקי טקילה ושמפניה מאד יקרים. בשלב מסוים הם היו כל כך צמודים עד שהיא כמעט ישבה לו על הברך".

לסיום, כדי שלא ייתפס על ידי פפראצי מחוץ למועדון, דיקפריו דאג לעזוב את המקום באותו הרגע בו רוברטס עזבה, אבל דרך שתי יציאות שונות.

וואלה! סלבס מתגברת על בחורים בעזרת בחורים אחרים - צעירים יותר, יפים יותר ופעורים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully