וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה סימפסון נבעטת

שירות וואלה! סלבס

15.7.2009 / 16:15

הבלונדה הכי בוטילישס נאלצה לבטל את מסיבת יום ההולדת שלה אחרי שבן זוגה טוני רומו החליט להעיף אותה יום קודם

שחקן הפוטבול טוני רומו והזמרת ג'סיקה סימפסון נפרדו. סימפסון ורומו, סוג של הוכחה לקלישאת "אין שכל אין דאגות", סיימו את היחסים ביום חמישי האחרון, יום לפני חגיגות יום ההולדת ה-29 של ג'סיקה. הסאן הבריטי מדווח כי סימפסון, שהתחילה לצאת עם טוני בנובמבר 2007, תיכננה לערוך לעצמה מסיבת יום הולדת בסגנון "ברבי וקן", אולם נאלצה לבטל אותה בעקבות הפרידה. למרות שההערכות הן שג'סיקה נזרקה (כי אף אחת לא היתה זורקת יום לפני המסיבה של עצמה), עדיין אין אישור לגבי מי נפרד ממי בסיפור הזה.

מקורב לג'סיקה אמר לאס מגזין: "היא אוהבת את טוני, אבל הכל נהפך להיות קשה לאחרונה. הוא עסוק בקריירה שלו והיא בתכנית החדשה שלה (מחיר היופי), אז הם החליטו להפריד כוחות". ביום ההולדת של ג'יסקה רומו כבר נצפה עם 14 חברים במועדון, מערה לתוכו וודקה ורוקד עם כל אחת שעברה בסביבה.

ג'סיקה מצדה עדכנה בטוויטר שלה מספר הודעות ביום ראשון האחרון: "כולם צריכים לדעת שכשהתקווה שטה צריך למשוך בחוטים ולהשיב אותה לעצמך". שלוש שעות אחר כך היא הוסיפה: "נרדמת עם אמא שלי והכלבים שלי. בבקשה אלוהים – תן לכל המעריצים היפים שלי, החברים, האויבים והמשפחה מנוחה ושלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully