וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף וגל דידקטים

לילה אודינייב

12.7.2009 / 11:04

הזוג הכי יציב של הבלוק משאיר הרחק מאחור את קיקו ומורין ומקבל הצעה להיות חלק מהסגל של בית הספר שנקר הנדסאים. וואלה! סלבס קצת פחות המורה שלכם

אסף אוחיון וגל דובדבני, הזוג שהוכיח לוואלה! סלבס שמונוגמיה אצל גייז זה לגמרי פאסבל, יצטרפו לסגל המרצים של שנקר הנדסאים. אורנה מזור וניצן פאר, המשמשים כמנהלי הקורסים לעיצוב וסטיילינג בבית הספר, צפו בתכנית והתרשמו מאד ממה שראו (והכוונה היא לא לכישורים הוורבלים של שני ואייל). מזור אמרה לוואלה! סלבס: "זיהיתי אצלם כישרון ויכולת עיצובית". התברר גם שאורנה ביקרה בגלריה של הזוג ביפו לפני זמן רב. במקביל, היא פרסמה מודעת דרושים, שהביאה את גל לשלוח קורות חיים, אבל רק לפני שבועיים מזור קלטה שמדובר בגל מהבלוק ומהגלריה, הזמינה אותו ואת אסף לפגישה והצדדים התחילו בשיתוף פעולה. השניים, מעצבי פנים במקצועם, ישתלבו החל מהשבוע בסניף של שנקר ברמת אביב, שם יעבירו שיעורים בהום-סטיילינג ובפנג שוואי.

- אסף וגל, יש עתיד לחינוך?
- "זה באמת כיף גדול להשתלב בצוות המנחים של מוסד כל כך מכובד. אנחנו שמחים לקבל הכרה מבית הספר הגבוה לעיצוב ומקווים מאוד שהאנשים ייהנו מהלימודים".

- אורנה מזור, הם יקבלו שכר סלב?
- "הם אנשי מקצוע שמביאים ניחוח אחר ויכולים לשתף את הסטודנטים בתהליכי העיצוב שלהם- אנחנו מאחלים להם בהצלחה והמשך שיתוף פעולה פורה".

וואלה! סלבס עדיין לא מצאה שימוש למראות שהיא התקינה על התקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully