וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל בונני מתחמם

גיל משעלי

4.5.2009 / 15:06

חשבתם שדוגמנים ושחקנים אוהבים להצטלם, או לפחות לא מופתעים מזה שרוצים לצלם אותם? הצמוד של מארינה מקסי מציג גישה אחרת לגמרי

אנחל בונני, נתח הקצבים המובחר של וואלה! סלבס, הגיע אתמול למסיבה במסעדה צפון תל אביבית, אליה הוזמנו מיטב ספורטאי ארצנו, וגם הלהיטון שבכותרת. בעל הארוע שכר צלם שיתעד עבורו את האורחים, ובמקום היה צלם נוסף שצילם עבור אתר אינטרנט המסקר ספורט. כשאנחל הגיע למקום ניגשו אליו הצלמים, אבל באותו הרגע הוא ביקש שלא יצלמו אותו, ואחרי מסע שכנועים הסכים לתמונה אחת בלבד. אחרי כמה זמן הצלמים ראו את אנחל שוב, הפעם במהלך המינגלינג שלו עם שאר האורחים, והתחילו ללחוץ על המצלמות שלהם. אנחל, שסגר איתם על תמונה אחת, ניגש אליהם, ואמר: "אמרתי לכם לא לצלם, וכשאני אומר לכם לא לצלם אותי אתם לא תצלמו אותי!". הצלמים מצדם לא התרגשו, והמשיכו לתקתק תמונות. בשלב הזה בונני לקח את זה עוד יותר קשה, התקרב למרחק אפסי מהצלמים וצעק: "אתם מטומטמים, אתם אדיוטים, מה אתם עפים עלי?". באותו רגע השומר שהיה במקום חש שתכף הולך להיות שם שמח, ניגש, תפס את אנחל והרחיק אותו מהצלמים. בונני עזב את המקום כשהוא קורא לעבר הצלמים: "אנחנו עוד ניפגש!".

- סוכנות לוק לבונני בתגובה: "לצערנו הרב, אנחל אינו הראשון הנופל קורבן לצלמים חובבי פרובוקציות, הנוטים לשכוח שתפקידם הוא לתעד את המציאות ולא לביים צילומים בדרכים נלוזות, המאפשרות להם להעביר אייטמים רכילותיים על עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully