וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי מסדרת

גיל משעלי

8.4.2009 / 0:01

וואלה! סלבס ספרה את כל החורים במצה ויצאה לבדוק איפה האנשים החשובים באמת יקבלו עצירות השנה, ולאיזו מנה הם הכי מחכים

אילנית לוי

אילנית חוגגת את הסדר עם שני ילדיה אצל אמה בחיפה, והכי מחכה לארטישוק הממולא שמכינים אצלה בכל פסח. הגרוש אייל גולן יחגוג את הסדר אצל אמא שלו.






.

גיא לובלצ'יק

"אני אעשה את הסדר אצל דוד שלי בהוד השרון. אמא שלי מכינה חריימה מדהים ומאכלים טריפוליטאים מעולים. דודה שלי תכין מרק צח עם הקיינדלעך הכי טעימים בעולם".





.

ליאל דניר

"אני אבלה את ליל הסדר בקריות אצל סבתא שלי, ביחד עם כל המשפחה. המאכל שאני הכי מחכה לו זה הגפילטע פיש של סבתא שלי - כל השנה אני מחכה לאכול אותו".







.

צבר גדיש

"השנה כל המשפחה בבנימינה אצל ההורים, עם 35 מוזמנים. פעם בשנתיים עושים אצלנו את הסדר, ומנת הדגל שלנו היא הרבה שמחה, עם הבדיחות של סבא והדגים של סבתא".






.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מארינה מקסימיליאן בלומין

"אני עושה את הסדר בבית שלי, עם המשפחה הקטנה והמתוקה שלי. אחי מבשל היסטרי, אני בעיקר אופה. השנה אני אנסה כי אף פעם לא אפיתי דברים מקמח מצה. מנת הדגל שלנו היא כל מה שאחי ממציא, אין משהו קבוע. הכל על פי ההלכה".


.

שלומי שבת

"את סדר הפסח אני עושה עם המשפחה, ההורים שלי, האחים ושני הילדים שלי ביהוד אצל הורי. הסדר אצלנו על פי המסורת, מאד כייפי ומשפחתי. אנחנו משפחה מוזיקלית וכל שנה לכל אחד יש את התפקיד שלו. מנת הדגל שלי היא כופתאות כרישה שאמא שלי מכינה".
.

אופירה אסייג

"מאז שנולדתי אני לא מפספסת אף ערב חג אצל אמא סוזי בדימונה. השנה אני עושה את זה עם בעלי גיל וכל המשפחה. מנת הדגל שלי היא מרק ירקות, מטבוחה מרוחה על מצה ובשר ברוטב סוזי. אני הכי אוהבת את האוכל של אמא שלי הכי בעולם. מי שטעם - התאהב ונדבק, וכמו שאמרתי בסרט של רביבו - כל מרוקאי מעלה בחג לפחות שני קילו".

מאיה מרון

"אני אעשה את הסדר עם חברים שלי, אצל רנן שור ואורי פלדהיים - במאים, למי שלא ממש מכיר או יודע. מאכל הדגל שלנו הוא הגפילטע פיש של אמא שלי. אין יותר טוב ממנו. נקודה".





.

יונתן ווגמן

יונתן חוגג אצל ההורים בערד ומחכה כל השנה לתבשיל קדרת הכבש של אמא שלו. בבוקר שאחרי הסדר ווגמן לא יבזבז זמן וכבר ייצא לשרוף קלוריות בטיול רגלי בדרום.







.

גילי סער

"אני אעשה את ליל הסדר במצפה נטופה בגליל, אצל הדודים הדתיים שלי, כך שהסדר הולך להיות מאוד מסורתי ודתי. סביר להניח שהוא ייקח איזה שבע שעות. מאכל הדגל הוא ללא ספק הגפילטע פיש של סבתא שלי. בדרך כלל אני לא מוכנה להתקרב לגפילטע פיש, זה מאכל נורא, אבל אין על של סבתא שלי. הוא פשוט הכי טעים".

שירה קצנלבוגן

"השנה אני עושה סדר אצל המשפחה של גיסי בנתניה. מנת הדגל שלי היא חרוסת, חרוסת שסבתא שלי פנינה מצד האבא עושה. אני מחסלת אותה הרבה לפני שצריך, זה הכי טעים".





.

לירון ויצמן

"השנה אני אהיה בתאילנד עם בן הזוג שלי יואב ראובני, אבל להורים שלי אני הבטחתי לשמור על כשרות וננסה למצוא גפילטע גם שם".









.

ליאור נרקיס

"אני עושה את החג עם ההורים, האחים והמשפחה המורחבת בבית של ההורים שלי בראשון לציון. מנת הדגל שלי היא הדגים החריפים - מעשה ידיה של אמי".







.

טל מוסרי

"חוגג עם אשתי והילד את הסדר בחדר האוכל של קיבוץ בית השיטה. המאכל האהוב עלי הוא "מלפוף" – מאכל מצרי שסבתא שלי היתה מכינה לי. זו מצה מגולגלת ממולאת בשר טחון".





.

אורנה דץ

"אני עושה את חג הפסח עם המשפחה והבנים שלי אצל ההורים שלי בחולון. אנחנו עושים סדר הפסח על פי ההלכה, הכל כולל הכל, ומנת הדגל שלי היא הדגים שאני מכינה".





.

תום אבני

"השנה אני חוגג עם משפחתי בקיבוץ בארי. באופן מפתיע, מאז ומתמיד אהבתי את ליל הסדר, בעיקר בגלל האוכל - מהגפילטע פיש ועד החרוסת, אבל המנה האהובה עליי במיוחד היא מרק עם קניידלעך".



.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully