וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובלצ'יק ואזולאוס אייטם?

גיל משעלי

3.3.2009 / 10:57

הדוגמן החם נכנס לבית האח הגדול והצהיר שהוא רווק, רק שפליטת הריאליטי שבכותרת דווקא זוכרת אחרת. וואלה! סלבס נותנת לכם להכריע

גיא לובלצ'יק, ההכלאה של רן דנקר והראל סקעת, הכריז בגאווה שהוא רווק מבוקש, שלא יהסס להשתמש בקסמיו כדי לגרום לבנות בבית האח הגדול למות עליו, אבל פליטת "היפה והחנון" לירן אזואלוס דווקא הופתעה לשמוע את הסטטוס שלו. גיא (19) ולירן (21) מכירים כבר הרבה שנים, ולפני חודשיים, ביום ההולדת של לירן בינואר, הם חזרו לקשר דרך הפייסבוק. במסיבת יום ההולדת של לירן גיא הגיע והביא איתו סשן מכובד של צרפתיות עם כלת השמחה. השניים העבירו זמן משותף ביחד, כולל הרבה לילות, וגיא אף היה בין הראשונים שהגיעו לביתה של לירן מיד אחרי שעברה את ניתוח הגדלת החזה שלה, וגילה אישיות סופר-מתחשבת כשעזר לה ונשאר לידה כשלא ממש תיפקדה.

הסיפור לא נגמר עדיין: לפני שבוע לירן וגיא הגיעו יחד לערב התרמה בתל אביב, וגם שם בלעו זה את זו כאילו אין להם בית או לפחות חדר באכסניה, ויומיים לפני הכניסה של גיא לבית האח, הוא ולירן שיחזרו את המגעים ביניהם במועדון בתל אביב. מקורבים ללובלצ'יק אמרו לוואלה! סלבס כי הם התחילו את הקשר לפני כמה חודשים, נראו מאוהבים, אבל מעולם לא הגדירו את הקשר שלהם כזוגיות, ותמיד אמרו שהזמן יגיד מה הם.

- אזואלוס בתגובה: "הכל נכון ומעבר לזה אין תגובה".

- מסוכנות יולי המייצגת את לובלצ'יק נמסר: "אין דברים בגו וזה לא יפה לנסות לרכב על גבו של גיא בזמן שאינו יכול להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully