וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: מולי או צבר?

וואלה! סלבס

10.2.2009 / 9:05

עזבו אתכם מביבי או לבני, השאלה האמיתית היא שגב או גדיש? אתם משפיעים בעימות האמיתי

* צילום מולי ושפרה: יוני טובלי
* צילום אילוסטרציה צבר ושפרה: אביב חופי

מולי ושפרה

זה ברור שמולי מתאים לשפרה. מי זה צבר? הבחור ההוא עם העיניים המצועפות שלאורך כל העונה פיזר ערפל מול שפרה, לא הצליח להגיד לה דבר אחד משמעותי, בסוף העונה התנהג בקרירות וכשהיתה לו הזדמנות לתת לה קולות בחר לתת אותם לליאון בשם איזה קשקוש צדקני? פחחח. ועוד לא דיברנו בכלל על זה שצבר אפילו לא הסכים לאחל לה מזל טוב ליומהולדת באייטם שוואלה! סלבס הכינה לה, וניסה את מזלו עם בקי גריפין ברגע שיצא מבית האח.


ומולי? יש לו נסיון של שנים במערכות יחסים. הוא חכם. הוא מצחיק. הוא מבין את שפרה. הוא מגה-מוכשר, עם המון קסם אישי וטונות של כריזמה. הוא בדיוק הגבר בשביל שפרה, שצדקה מאד כשהציגה את עצמה באח הגדול כ"אשה" בניגוד ל"בחורה" (אפילו שהיא היתה אז ממש שיכורה). צבר יכול להמשיך לצאת עם בחורות, כי לשפרה מגיע גבר, ואל תשכחו - יש לנו שפרה נהדרת.

צבר ושפרה

רק לב של אבן יכול שלא להישבר לרסיסים אל מול תמונות הפפראצי של שפרה ומולי. כל מעריצי ש"צ יסכימו – שפרה וצבר יכלו להרים לנו זוגיות שהיתה משכיחה אפילו את משבר רני ונינט. מה יכול להיות יותר נכון מהאישה הראשונה של המדינה עם גבר כזה הורס, כזה לוהט, כזה מושי מושלם? אישה אמיתית וישרה כמוה צריכה להיות עם בחור כמוהו, מלח הארץ, צנוע ומוכשר.


לראות את שפרה עם גבר אחר זה מה זה לא מספיק קלוז'ר מבחינתנו. אחרי שצפינו בה בלייב בוכה על צבר שלושה חודשים, רק איחוד מרגש של השניים היה גורם לנו להאמין שהאהבה תמיד מנצחת בסוף. אולי עכשיו, אחרי שהיא עשתה לו טיזינג עם מלך הרייטינג, צבר יבין את מה שכולנו כבר הבנו – שפרה היא האישה הכי שווה שיש, עם יותר ממיליון סמסים לא מתווכחים, והגיע הזמן לעשות עליה מוב לפני שתמצא אותה נשואה עם ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully