וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי בירן מתבאס

גיל משעלי

4.12.2008 / 8:34

מה יש לפליט כוכב נולד נגד שפרה קורנפלד וכמה הוא הצטער שקשת ביטלו את גרסת הסלבס של האח הגדול? וואלה! סלבס מקנטרת

הרוקר הנולד ליבי בירן-לי בירן- ליבי רן- ליב ירן וכד', חש רגשות קשים כלפי מתמודדת האח הגדול שפרה קורנפלד. לוואלה! סלבס נודע, כי בשיחה עם מנהלי הפורום החדש שלו, בירן סיפר כי הוא מאד כועס על מתמודדת האח הגדול שפרה קורנפלד, משום שבאחת השיחות בבית היא גרסה, לטענתו, שהוא שחצן מכיוון שאמר באחד מהראיונות שנתן שלמעריצות שלו הוא קורא "מעריכות". הדברים עצבנו מאד את חברי הפורום של בירן, שהחליטו לא לשלוח לשפרה סמסים, ולהציף את הפורום של בירן בשלל חמשירים וקריאות גנאי כלפיה. למרות הזעם על קורנפלד, בירן סיפר למנהלי הפורום באותה שיחה כי הוא מאד התבאס ש"קשת" ביטלו את גרסת הסלבס של האח הגדול, ורצה להציע את מועמדותו לתכנית.

- אודליה גולדמן, מנהלת הפורום הרשמי של ליבי בירן, בתגובה:
- "ליבי פיתח רגשות אכזריים נגד שפרה מכיוון ששמע כי היא אמרה שהוא שחצן מהסיבה שקורא למעריצות שלו מעריכות. אני חושבת ששפרה לא ראויה לקולות וכי יש מתמודדים שראויים יותר, אני פונה ללב של מערי(כ)צי ליבי רן לא להצביע לשפרה".
-אבל הוא בכל זאת רצה להיות קצת שפרה בעצמו
- "הוא אמר למנהלי הפורום כי התאכזב שקשת ביטלו את האח הגדול סלבס, כי הוא נורא רצה להשתתף בו והוא מאוד אוהב את התכנית הזאת, ואם מחדשים את התוכנית ישמח להשתתף בתנאי שיפנו אליו".

- מטדי הפקות המייצגים את בירן, נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully