וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבר גדיש מחזר

גיל משעלי

2.12.2008 / 8:21

וואלה! סלבס מודיעה בדמעות: מודח האח לא מחכה לשפרה, וכבר שולח את חיציו בכיוון מפתיע מאד. כרגע, תאמינו או לא, זה גם לא ממש מצליח לו

צבר גדיש, עלם החמודות שכולכן קיוויתן להיות מוזמנת לחתונה שלו עם שפרי, עומד לאכזב אתכן. האדון גדיש לא ממש מעביר את זמנו בצפייה בערוץ 20 וגעגועים לבעלת הקארה השחור שאוהבת אותו, אלא ממשיך הלאה, לגמרי הלאה. מתברר שעוד הרבה לפני שצבר נכנס לבית הוא שם עין על בקי גריפין, דוגמנית ומגישה שדופה וחיננית (שרק אתמול הופיעה אצלנו בפפראצי מעורר מחשבה), וכשיצא מהבית התחיל לפעול בכיוון.

לוואלה! סלבס נודע כי גדיש פנה לכמה חברים שלו, מקושרים כאלה, בבקשה שישיגו לו את המספר של גריפין. החברים דיברו עם העלמה, אך זו השיבה שהיא לא מעוניינת שיתנו את המספר שלה, כי התרשמה שצבר, איך לומר, קצת חש את עצמו. החברים המסורים של האגדה והאיש המשיכו להתאמץ, אבל בקי שוב שיחררה אותם בטענה שאולי עוד שנה ככה, כשצבר ינחת. גם מאמץ נוסף מצד האנשים של צבר לדבר ללבה של גריפין ולהסביר לה שמדובר באחלה גבר וטיפוס ממש ממש חמוד לא סייע. בסוף הם קיבלו את הסירוב הנחרץ, אבל הבטיחו לנסות שוב ושוב עד שבקי תיכנע ותנסה את צבר.

- בקי, להודות לך בשם שפרה?
- "אין תגובה האח הגדול".

- רפי עגיב בשם צבר, לפחות היה זורק לשפרה איזה פתק פרידה עם אבן.
- "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully